Yang Join Aku Nie!

Thursday, March 3, 2011

Madu IEB DaH Sehat

 Cumel tak beliau...

Wahhhh, rindu sangat dekat madu IEB yang dah sebulan terlantar sakit di rumah.... Kecian beliau tak dapat menjalankan tugas harian kat umah IEB.... Semalam beliau sudah mula menjalankan tugasnyer semula dengan pebuh dedikasi dan cemrlang.... Wajah beliau pun dah betambah ceria dengan kehadiran organ baru dalam badan beliau..... Pasni jangan sakit-sakit lagik tau my madu... IEB ngan En. Bard sayam sangat dekat ko.... Sesaper yang nak kenal madu IEB, sila ke MADU IEB dan MADU SEBENAR.

18 comments:

Cekodok said...

haha.. jaga elok2 madu tu ieb... guna slalu kang sakit nti.. haha

Isteri Yang Comel said...

cekodok pas ni kene guna dengan sebaiknyer...

Sunah Mohammad said...

erk..madu betul ke kak? nak baca sat...:P

Isteri Yang Comel said...

sunah dah baca jgn marah akak eh....

Sunah Mohammad said...

nak bako ni nak bako! hahaha~ cumil jek akak ni! :p

Isteri Yang Comel said...

meh bako jer belog kak nie.. hihihihihi

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

dah ada MADU?
hohohohohoho..pandai ko buat cerita ye..tekezut akakkkkk...

Isteri Yang Comel said...

hihihi kak d...

Ujang9897 said...

kena beli madu byk..nanti senang nk update blog..hee

Isteri Yang Comel said...

ujang tak mampu den nak boli bebanyak, yang tu pun asyik mintak organ baru jer... hihihihihi

AngahSayang2314 said...

madu??? nie yg pelik nie.....

Isteri Yang Comel said...

angah baca entry IEB seblum nie yer bagi mengelak salah paham.. hihihihi

topimagine said...

huhu.. best gak ada madu ne kn.. nk beli madu bnyk2 la cmne :)

mr.curly said...

cet! wa ala tipilanjat..ingatkn td nk mntak tips sikit kt hubby ieb..huhu

grOundnUt said...

wahhh .. bukan main madu-madu lagi ..

SyUhAdA said...

sape nie?
x kenal pon..

sissyira said...

salam

sanggupkah bermadu..heheh....sabo jelah..hahah

Qaseh dalia adelia said...

xmo baca ni mesti madu olok2 grrr...haha sis sehat ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...