Yang Join Aku Nie!

Monday, March 21, 2011

Mari Tolong Menolong

Kepada yang berminat, mari lah ke belog beliau tuk keterangan lebih lanjut. Semoga usaha beliau dipermudahkan Allah.. Amin... tetiba hati rasa sayu dan sedih sangat...

Entry di copy paste dari belog Bro Ketak-ketak
 
" terlebih dahulu nak cakap Assalamualikum kat abg ben..
Saya teruskan dengan niat saya aje bole x abg ben..hehe..
gini, ayah saya ada buat project wakaf quran di mana kita mencari sesiapa sahaja yang sudi mewakaf al-quran.
Al-quran disediakan dan para pewakaf bole contact ayah saya kalau berminat nak buat wakaf ni.
Quran-quran yang dah diwakaf ni akan dihantar di negara-negara islam contohnya macam indonesia, acheh, pnom penh, vietnam dan beberapa negara lain.
Termasuk jugak kat malaysia. quran ni ayah saya akan hantar kat sekolah-sekolah agama, maahad-maahad tahfiz, pondok2 dan tuk org2 miskin kat malaysia dan luar.
Jadi, saya nak mintak tolong abang ben mempromote blog ayah saya ni dan meramaikan lagi org2 yg sudi buat wakaf ni.
ni blog ayah saya : http://wakafquran.blogspot.com/
Terima kasih banyak2 ye abg ben. abg ben punye penangan lain sikit. so harap diorang dapat membantu la.
kalau dapat bantu sebarkan pun takpe.
time kasih banyak2.. maaf ye ganggu abg ben.. "

"Watermark Bro Ketak-ketak :Ok.. faham dah ? Jadi pada yang berminat tu , silalah yer .. kalau sudi , panjang panjangkan la... pahala tu .. Jangan pandai kritik jer.. trafik trafik gak kan? " (pendek jer, tapi sangat bermakna)

Mari lah kita memanjang-manjangkan perkara yang baik ini, mudah-mudahan niat baik tuan punya belog ini di permudahkan..

5 comments:

Qaseh Dalia said...

betul tu sis

Anonymous said...

ooo.. mcm tu... sila2.. peluang utk beramal ni...

Unknown said...

hurm...nnti nak try tanye mmber kat madinah..maen tau kot2 raje arab saudi nak kasi jugak ke

Suhaimi Abd Rahman said...

terima kasih sudi berkongsi..

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

dah terjah pon blog tu kak.. hope ramai la dapat membantu saudara tu kn.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...