Yang Join Aku Nie!

Sunday, March 6, 2011

New Header 4 Belog Isteri Encek Bard

Setelah berhempas pulas IEB, menyangkul, membaja maka ini lah hasilnyer tuk header baru belog IEB....... Okeh tak korang?? pad IEB nie tak berapa nak cantik sangat, tapi okelah, asal ada header kan.....



14 comments:

Cekodok said...

hehe.. rajin IEB... ok la tu.. usaha sendirii.. ye takk.. tapi tulisan tu tak menonjol la... kalo menonjol sikit mesti ok sikit.. ngee..

Isteri Yang Comel said...

baiklah tuan cekodok... ngeeeee

topimagine said...

hehe.. ni ce header.. tp tol la kate cekodok... tulisan tu tenggelam sket.. btw merah itu menawan n seksi.. haha

Isteri Yang Comel said...

thanks atas teguran, ti IEB godeh balik header nie.. almaklumlah budak baru belajar, ambil galah tolong jolokkan... hihihihi

Lorna said...

lurve2 gitu...i loike...;)
ye arr..cekodok btl...font tuh kureng skets, ekeke...
but nice overall :)

bee said...

cantik dah tu bee pun tak fandai nk wat cam gini

mrs.sabri said...

akak suka header yg tengah tu hehe :)

kakchik@ella said...

canteklah yg baru ni. hihi

el said...

baru berseri header tu hehehehe nice

Rozuan Ismail said...

wah!! header baru wan nak jugak..

Isteri Yang Comel said...

thanks emua..bagi IEB nie kureng lagi berbanding ngah header yang lelawo tu.. :) Insya Allah IEB akan usaha dan belajar lagi

gEe said...

nice header. cntek bju kawen :)

CikBulat said...

ok la dr yg asal. ekeke. sweet sgt !

~Kirin Selama Perak~ said...

<--nak header gakkkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...