Yang Join Aku Nie!

Tuesday, March 1, 2011

Join Bloglist Ujang9897


"MAJULAH KENTUT-KENTUT UNTUK UJANG"
 
Wah Ujang dah semakin Glamer skang... Aper yang IEB tahu pasal Ujang nie, Beliau nie tunang yang Kacak pada Cik Yana yang Cantik.... IEB suker baca belog Ujang nie sebab belog beliau fenuh kontroversi (takdo pun sajer jer wat citer, jgn mara ujang). Penulisan Ujang ni tersangatlah sempoinyer.. Kekadang raser nak ketuk kepala jer biler baca.... Walaupun Ujang baru lam dunia blogging nie, tapi klu review belog beliau cam orang lamer jer.. Caiyook lah Ujang... Selalu gak kentut kat belog IEB sampai busuk dan paling terharu beliau dan tunangnyer rajen gak tinggal komen kat belog IEB.. Tima kasih Ujang... Koram, klu naik join bleh klik kat SINI, kat pic vespa atas tu pun bleh.... Ujang sangat minat si Heliza.. sesaper ader skandel ngan Heliza, siler ke belog beliau hokeh....
P/S : Ujang kat atas tu ader kata-kata semangat dari IEB...

4 comments:

YanaMIB said...

slmt join bloglist ujang vespa..huhu~ =)

Isteri Yang Comel said...

okies cik yana

Ujang9897 said...

hihi...tacing ni

Isteri Yang Comel said...

los naper tacing ujang....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...