Yang Join Aku Nie!

Monday, March 21, 2011

Perempuan "Gediks" Koram Suka Tak??


Klu IEB tanyer koram yang wanita ini, koram suker tak perempuan "Gediks" nie??? Klu tanya pendapat IEB, terus terang IEB tak minat hokeh, lagi-lagi yang buat-buat gediks nie... Eh ader ker gediks semulajadi sejak azali? Tah lah, tapi kebanyakan yang IEB jumpa gediks buat-buat jer... Biasa diorang  nie gedik depan insan yang bernama lelaki jer, tapi bila depan kita boleh plak jadi normal.... Kalau dulu zaman persekolan IEB, perempuan gedik nie adalah golongan yang paling glamer kat sekolah, juga golongan paling disukai ramai... Semua nak jadi geng gediks nie, sebab glamer, pastu diorang kene lah tukar karektor diorang dari yang lemah lembut ker kasar ker ubah jadi gediks... Lelaki-lelaki ini, pun apa lagi, memang suka juga golongan gediks nie.. 

Kategori IEB masa sekolah dulu?? Ermmm IEB golongan pemerhati jer, yang suka mengusik orang... Nakal-nakal ubi walaupun pengawas sekolah... Dah takder ruper pengawas dah rasanyer, rupa mawas adalah.. Hihihihihi..... Cinta Monyet zaman sekolah, tak minat, sebab tak glamer kot... Tak der admire pun masa zaman sekolah dulu.... Sekarang nie IEB mula bersikap gediks nie, tapi........ dengan En. Bard je IEB gediks, ngan orang lain tak boleh okeh, nanti orang menyampah.... 

Klu zaman sekolah dulu, IEB penah tanya geng-geng IEB, golongan lelaki ini, koram suka ker perempuan gediks nie?? Hampir 80% kata diorang suka.... Diorang suka sebab diorang pun boleh glamer  sebab kawan ngan perempuan A yang gedik dan glamer tu.... Pastu alasan bagi jawapan diorang lagi, perempuan gediks nie biasanya ada sifat manja buatan, tu yang diorang suka tu.... Contoh ayat "Alaaaa awak nie, suka kacau saya tauuuu" (tangan tu mesti nak pegang-pegang dekat orang yang dia tengah cakap, pastu dengan liuk lintok) Menyampah tak koram??? Tu zaman sekolah lah dulu... Tapi era sekarang nie tak tau plak IEB, koram yang lelaki nie suka ker perempuan gediks nie?? Ada lagi ker perempuan gediks di era ini?? Ada lah jugak koram, cam kat opis IEB pun ada lagi... Malas nak cerita lebih kang, menyampah tau.....

P/S : Eh lelaki ada gak tak yang gedik? klu ada meh bagi tau IEB

24 comments:

Cekodok said...

auuww... mengeedik mcm nyah boleh tak.. hehe

Piasara said...

"akak memang meluat sangat perempuan yang gedik2 dan mengedik ni..serius tak suka..sori lah akak tak maksudkan siapa2 yer.."

Isteri Yang Comel said...

cekodok, auww nyah ko memang gediks nyah...
kak pia, sama lah, tak maksudkan sesapa, tapi klu yang over sangat gedik tu tolonglah...

topimagine said...

hehe.. gediks ngan maja len kan.. gedik ni wat2 je... tu namenye mintak tapak size 11.. haha.. yang manje tu la mantop.. haha..

mrs.sabri said...

eleh top tu nak yg manja la tu..hehehe..gedik?ish..tak comel la gedik2 ni..sebut perkataan GEDIK pun rasanya dah meremang bulu tengkuk.. :)

Rainbow said...

yg scool rain masa lower form lak, diorang suke yg gedik2 ni, sbb yg gedik2 ni la nk lyn diorag...

bila gedik, manja yg dibuat2 tu datang...

tapi lam masa yg sama, yg gedik ni jugak lah boi duk mgumpat...aishhh..

nak gedik masa kawen leh x? auuuuw... hahah..gedik ngn husben x pe kan sis? :P

Isteri Yang Comel said...

top, klu manja buatan suker ker?? biler manja buatan terlampau, dah dicop gediks tu.. ekekke
kak mimi klu dulu tengok comel jer kak.. hihihihihi

Isteri Yang Comel said...

fiza, gatai lah tu.. hihhi tul tu dik, gedik ngan suami tak per, orang tak nyampah, suami jer nyampah kot. ekekeke

Sharienz Sz said...

gediks ngan suami sendiri boleh..
ngan org lain haram...tak leh heheh :)

chah said...

simpanlah kegedikan itu bsama yg tersayang. tp klu dh over, leh buat org yg kita syg tu lari gak. menyampah ngn org over gedik ni.

Dilakochan said...

Mau nye laki x suka pompuan gediks.
Kalau buat SUKA SUKA mmg lelaki suka sgt yg gegediks ni, sbb yg gegediks ni melayan.

Lepas dah pegang2.. bye bye la! ;))

Adzriel AB said...

lelaki..mestilah ada gedik gaya mcm tu juga. geli telinga dengar.

Sunah Mohammad said...

sama la cam sekolah saya dulu kak...hehehe...wah, pengawas?? sama jugak...hahaha

Eyqasara said...

dah maju dah sekarang ni... laki2 dah xberape nak suka.. dorang kutuk lagi ade laaa... nak plak laki klu dapat kutuk.. mak aiiii.. kaw2 kene beb... hihihi...

YanaMIB said...

zmn skola mmg gitu..budak baru nk UP lah katakan..haha~

klu dh besar ada ghope gedik mmg kena laser setepek..lalala~

FariehanIbrahim [LBC] said...

gedik2 bese leyh thn ag,
kalu over ase nk lempang gak kn! haha! ;PP

bese nye org wat gedik tuk trik perhatian..

tieykah said...

gedik?eww.sgt xsuka.

*eww tu pun da menunjukkan kegedikan

nuruljannah sukhri said...

aduila...biasa budak2 baru nak naik je menggedik ni..tgk ank2 sepupu yg sklh menengah duk menggedik..alahaii..nak je tenyeh kepala sorang2..

Ujang9897 said...

gedik tu geli..

manja tu best..=)


lelaki gedik nama dia NAZ

Rainbow said...

mn boleh suami nyampah sis..makin sayemmm ada laaa. auuu mnjanyer isteriku...hahaha

Isteri Yang Comel said...

sha.. yup gedik jer ngan suami
chah yang tersayang tak lari kot
AAB saperkah yang gedik (lelaki
sunah akak ni bukan pengawas, tapi mawas.. hehehhe
eyqa, penah gak dengar lelaki mengutuk nir, dasyat

Isteri Yang Comel said...

yana, IEB sangat menyampah golongan gedik
fariehan tul tu, biasenyer cam tu lah
tieykah lam penulisan takper gedik.. ekek
jana, tangan kan jer
ujang lorr naz gedik ker??
rain, en. bard suke akak gedik kat dier jer.. ekkeke

Qaseh dalia adelia said...

hope qaseh xgedik haha xsuka gak kalau yg over2

DaK CoMoT said...

gedik pada tempat yang sesuai xpe kan IEB..macam gedik kat somi..eh somi?comot xkawen g..haisshhh gedik2...hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...