Yang Join Aku Nie!

Monday, March 14, 2011

SEGMEN :BEN ASHAARI SOAL CINTA

LELAKI pilihan anda ?
~ Penyayang cam En. Bard, Manis Cam En. Bard, Nakal cam En. Bard, Ada lesung pipit cam En. Bard, Romantik cam En Bard..
*semua cam En. Bard lah senang.....

Perlukah lelaki SEKSI ? Definasi SEKSI seorang lelaki bagi anda ?
 ~ Tak perlu kot kot lelaki seksi nie... 
 ~ Lelaki seksi hanyalah EN. Bard sorang jer.. IEb suker perut En. Bard.. hihihi, Tak tau lah lelaki seksi camner..... Klu pempuan tu tau lah, ofcoz lah cam Maria Ozawa (koram kenal ker?)

LELAKI pastinya sanggup berkorban demi cinta .. Apakah anda rasa LELAKI hanya berkorban sebelum memiliki cinta anda ? Apa jadi selepas dah miliki cinta anda ?
~ Pada IEB dier lagi banyak bekorban selepas memiliki cinta IEB, malah berusaha untuk memenuhi kehendak IEB.
Pastinya anda tidak sanggup BERMADU bukan ? Kenapa ? 
~ Tak sanggup, sebab tak mahu kongsi En. Bard dengan sesapa, tak mahu kongsi kasih sayang dier ngan sesaper, tak mahu dier bina mahligai ngan orang lain, walaupun dengan Cekodok.. Tak sanggaup mak nyah dengan gay nie.. hihihihi jgn mara Cekodok.

Jika anda mengetahui pasangan anda punya teman wanita lain , apakah yang akan anda lakukan ? 
~ IEB lenyek dier dengat trektar, amacam kejam tak? tak pun kerat 18 campak lam sungai, kejam ker nie? apakan daya IEB hanya mampu menagis dan berdoa mudah-mudahan dier kembali kepada IEB.... Tapi tak nak tau...

LELAKI atau PEREMPUANkah mudah berlaku curang ?
 ~ IEB rasa dua-dua kot...
 
SETIA... pada pendapat anda , siapakah yang lebih setia pada cinta ? Apakah buktinya ??
~ Alahai susahnyer soalan Bro Ben nie nak jawap, Setia pada cinta perempuan kot...
Apakah anda seorang yang mudah cemburu?
~ ya tapi bertempat lah...

16 comments:

miss husna said...

wah..segalanya ada pada enchik bard eah?so sweet :)

srikandi cinta said...

encik bard tuh sape yerr??

Cekodok said...

sampai atiiiii.... sampai atii u tak terima i jadi madu uuu... owh.. tidakkkkkk

Isteri Yang Comel said...

husan.. gula-gula
srikandi, EN. Bard suami saya
cekodok, tak sangup nak bermadu ngan muker sekodok, i tak rela nyah...

Akmal Ezzah Alias said...

hohohoho.. twet2
like it!!!

Ujang9897 said...

ehem2...=)

Dekcik said...

jom kite bertukar pendapat =)
dari blog abg ben
macam2 jwpan yg ade...

http://sweetchoc91.blogspot.com/2011/03/segmen-ben-ashaari-soal-cinta.html

Bella Bell said...

semua macam encik bard ea??wahh...sweetnye..tibe2 rasa nak kahwin..hehehe~

Bella Bell said...

semua macam encik bard ea??wahh...sweetnye..tibe2 rasa nak kahwin..hehehe~

Fuuyooh said...

sua sue gud morning.. sua sue gud morning.. istimewa raja.. hehehe

salam kenal..

solo molo said...

macam-macam jawapan ada...
ser0nok baca...



salam ziarah dari segmen s0al hati En Ben...

lalink7 said...

soalan bro ben mmg susah2..hehehe

mas.saari said...

singgah dari segmen BA
salam perkenalan

macam2 pendapat tentang cinta
jom baca pendapat saya!
http://masikarfan.blogspot.com/2011/03/segmen-ben-ashaari-soal-cinta.html

Qaseh dalia adelia said...

eceh encik bhard juga pujaan hati hik2..lambat eh kawen ! sis r neh punye pasal haha

... said...

as salam..

hehe. encik bad~
saay ni tak pernah bercinta. jadi agak 'peruk' la.
haha..bab2 cinta, kantoi. agaknya seba tu la sampai sekarang saya takut bercinta.

=)

takpe2. kerja~
jaga mak abah, tengok2 adik2

Cikya said...

erkk. IEB,

Cikya cari yang terima Cikya seadanya..
hee, takde kriteria pilihan lagi..

harap IEB bahagia ngan Encek Bard lah ea, hingga hujung nyawa.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...