Yang Join Aku Nie!

Thursday, July 28, 2011

Khamis Yang Spontan

 
 
Apa itu Khamis yang Spontan, Rujuk SINI :
http://spontankhamis.blogspot.com/

Kespontanan Khamis atau Spontaneous Thursday adalah satu hari dimana pegguna internet khusus nye blogger Malaysia utk mnyepontankn sepatah dua ayat bagi entry mereka pd stiap hari khamis.

11 comments:

mizzkechique said...

selamat hri lahir juga...

ir yien 9897 said...

best nyer dapat bezday hari khamis boleh wish secara spontan.. :)

akk bezday yien hari isnin nie taw :) 01/08/2011 hehehe

Mrs.Yie said...

uik..ni betul2 spontan ni..macam mana la sue boleh dapat tahu hari ni besday akak ek..time kasih banyak sue.. :)

Diana @ bilakukatacinta said...

sepatah dua ayat je ek? kalau terlebih ..camne plak? tak jadi kamis yg spontan lah ke?

Sis-Lin said...

hepi besday...

patt kita pinjam ayat2 yg bawah tu tau..nnti kita nk update tp kuar kul 11am..hehehehe

Farah Shamsudin said...

birthday ye? happy birthday,

forever love said...

selamat hari lahir juga

PinKy MoMMa said...

Allah selamatkan dia :)

nazirah said...

hehe selamt hari lahir untuk kawan akak ;)

azila said...

waa..tahniah IEB..pasni leh shopping raya sakan..heheh.aah, akak pon ingat cter eja berlakon tu, mmg sedih:(

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

saya pon dah wish kat kak mimi kak... mama vough :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...