Yang Join Aku Nie!

Thursday, June 16, 2011

Perempuan Merokok Cantik dan Cerdik

Cantik ker??? IEB nak tanya pendapat koram lah kan, elok ker kalau koram pandang perempuan merokok nie?? Cantik ker diorang biler merokok nie?? IEB tengok semakin ramai perempuan merokok nie.. Kekadang tengok muka cantik dan macam budak baik-baik jer, tapi kat tangan pegang rokok hembus asap sana sini... Dah macam gurl mafia dah nampak.. IEB minta maaf jika enry ini menyebabkan koram terasa dan sebagainya... IEB cuma ingin meluahkan apa yang terbuku sahaja..

IEB selalu nampak di Alamanda, Putrajaya golongan mereka ini, kekadang tengok mereka slumber sahaja dan seolah-olah mereka bangga dengan perbuatan mereka.. Siap ada buat asap bentuk OOO lagi.. Rasa kurang sopan pulak biler nampak gurl yang buat macam tu... Kekadang apa yang IEB lihat kebanyakan golongan muda-mudi.. Bila diorang buat sebegitu teringin IEB nak tegur seperti adik-adik IEB, tapi apakan daya IEB tak mampu nak berbuat demikian demi menjaga maruah mereka.. IEB hanya boleh memandang simpati kepada mereka...

Bagaimanalah keadaan mereka kelak, sebab muda-mudi lagi organ dalaman sudah dihidangkan dengan asap tar... Jika ada sesiapa yang terbca entry init IEB minta maaf sesangat.. IEB sekadar menasihati sepaya mereka tidak terjebak lagi kea arah yang lebih teruk.. Jagalah kesihatan anda.. Sayangilah diri anda seperti mana anda menyayangi orang-orang yang anda sayangi...

33 comments:

hmylieen said...

dulu pernah one of my friend tanya,ko tgk perempuan merokok apa pandangan ko, terus akak jawab jalang...tapi lani tak kisah dah normal pada akak..yg pakai tudung pun ada yg ngisap!! *harap takde yg terasa yer..hehehehhe

Eza said...

setuju dgn hmylieen...jwpn akak: JALANG!...hanya jalang shj yg bperangai x senonoh mcm tuh!...hebak sgt kee klu mrokok!!...eeeeeeeeeeee....meluat tauuu tgk betina cam tuh!

MamaEma said...

kononnya si perokok wanita ini sangat banggalah..padahal orang pandang ke arah negatif sahaja....

laskar pelangi said...

seriyes, pelangi memang benci tengok PEREMPUAN merokok! macam HAREM jer. dah bila dia nampak ada orang tengok. fulamak! action lebihhhh. siap wat kuar asap terusss. bangga kot dia leh merokok. yang tak tahan orang melayu. memalukan agama dan kaum jer. hoho

Rahmad said...

macam shit aku tengok klu perempuan merokok..

mcm emo lah konon..

aizamia3 said...

nampak tak sopan dan orang hanya akan pandang negative je..
ada sorang wife kawan hubby ai perokok.. bila keluar ai segan sebab orang pandang.. huhuhu...

ntah.. apa yang best dengan hisap rokok tu ntah.. serius.. ai geli bila terpaksa pegang kotak rokok dan pemetik api.. mau ai cuci sebersih2 tangan ai.. geli sesangat..

mizzkechique said...

nmpk howt kot klu smoking... feeling2 madonna la kak...haha

mynameismy said...

eeee tak suke xsantek xsopannnn

ain revival said...

tak suka lah pompuan isap rokok nie..ntah ape2..tapi sekarang da ramai sanagt..macam bangga la plak isap rokok tuh~

siti kektus said...

pompuan kalau hisap rokok nampak cam gangster2 la kak,

takut~

Mrs.Yie said...

perempuan merokok??ish..yg cantik terus nampak hodoh tahap seratos..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

bg kakD org pompuan klu merokok nampak sungguh tak lawa beb...

cik fa said...

hari tu ternmpk jugak dkt almnda...
yg pintu bwh dekt gsc & boling tu..
rmai girl smoking dkt stu tnpa rsa malu...huhuhu..

Aspen said...

kita jer cakap x santek x mulia x bla bla bla...tapi sesama geng depa, depa rasa itu trend...

Aspen berkawan ngan opismet yang merokok...nak benci x boleh la pulak sbb depa ni baik ngan kita...hormat dan peramah...

camner tu???

KAMIHIDUP said...

percayalah, lelaki takkan nak pada perempuan yang merokok.

syud said...

eeeii..xsukanyaaaa... even kalo tgk lelaki smoking pon dah rasa rimas ..apatah lagi gurls...

mmg tak ah !

~Kirin Selama Perak~ said...

merokok membahayakan kesihatan.
:)

meaw said...

bangga mengalahkan lelaki gitewwwwww....

AISHA INANI said...

kan? nampak tak senonoh betol.

peh lis lahh.
masa budak2 rasa la kot cool, jap gik dorang dah besar mesti malu sendiri.

cik Dil said...

eee xsukaa2.. buruk sangat lau pompuan merokok..rasa nk p simbah dengan air pili bomba jer..nyampahh nengoknyaa

Piasara said...

"nampak macam tak sopan,hilang terus sifat kewanitaan...tp mungkin bagi diorang nampak smart..."

kakchik@ella said...

kwn rapat kakchik ramai yg smoker. nasihat pun takmo dgr so .. bior le dia. hihi.

i'm ezza haniza said...

er,saya penah tgok pempuan bertudung merokok..

Puan Kutu said...

jarang la nmpk gurl merokok.mmg tak sopan!

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

permepuan hisap rokok ne kebanyakn terpengaruh dengan rakan2 lelaki or nak tunjukka die ne terlampau open minded la kononye .... lagi satu, nape pompuan suka isap rokok sejuk je ek?????

cik panadol said...

saye pernah hisap sebatang rokok jenama lucky strike semasa saya berumur 9 tahun....

rasanye? tak sedap langsung!

PinKy MoMMa said...

masing dah besar2..x kira perempuan atau lelaki..rokok itu mucuk lar hahaha

Qaseh dalia adelia said...

cantiklah sgt ase mcm nak bg penampo se daasss

Abidin Rahim said...

mungkin betul cantik..tapi di luar..kat dalam kalu dah menjadi perokok...ulang...perokok,hitam di selaputi tar

zan said...

biar la pmpuan mrokok.tgk biase je.ape yg xsopan? kuno btul la korang ni.diorg nak mrokok biar la.bkn curi barang korang.klau m'curi baru la xsopan.tu hak diorang.bab kesihatan biar diorang tanggung sndri.hape la korang ni

zaney said...

Biarlah dorg nak isap rokok pun. Suka2 hati kata org jalang. Korang yg mengata jalang tu, baik sgt ke? Laki ke perempuan ke yg merokok x smestinya jahat. Dan yg x merokok tu x smestinya baik

zaney said...

Please dont judge a book by its cover. Cik, kadang2 pmpuan yg x merokok tu mcm jalang. Bkn maksud sy nk galakkan pmpuan merokok. Laki pmpuan merokok tetap bahaya. Cuma jgn nilai baik buruk seseorang tu dgn merokok

Anonymous said...

Pompuan merokok bkn nilai seseorang tu jalang, mafia or jahat. Habis pak imam merokok tu mafia ke? Habis korang yg mengata org tu jalang, mulut korang baik sgt ke? Yg tak merokok tu baik sgt ke?

Bini aku merokok. Bertudung lg tu. Tp apa boleh buat dia dh jd perokok tegar mcm laki. Sehari sekotak. Betul bahayakn kesihatan tp jgn lah sampai kata jalang. Bini aku tak jalang. Bertudung, baik, lemah lembut, hormat org tua, suka tlg org, tak mengata org. Tp merokok dh jd habit dia. Walaupun aku tak merokok, aku faham keadaan dia knpa dia merokok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...