Yang Join Aku Nie!

Wednesday, June 29, 2011

Keputusan Rasmi Malaysia VS Taiwan 29.06.2011

Siyes Exited tengok bola lam nie koram... Bola pun bola jugak yer Israk dan Mikraj 29.06.2011 bersamaan 27 Rejab 1432H, jangan lupa apa kata baca artikel IEB mengenai Israk Mikraj siang tadi, klik DISINI....

Sakit tekak jerit golllllllll... Di kawasan rumah IEB pun tengok ramai yang jerit gollllll, wah camner agaknyer geng SB yang gi stadium malam nie yer?? Mesti koram lagi exited sebab leh tengok live.... Jeles tak dapat tengokkk, terigin gak nak tengok live... Camner lak koram yang ada kat kedai mamak yang menjadi pilihan hati tu, mesti memasing tak kelip nak mata tengok, sebab tak nak lepaskan peluang melihat pasukan malaysia... Hahhahah, tahniah untuk Pasukan Harimau Malaya kerana berjaya menjaringkan gol yang pertama 2-0.. yang dijaringkan oleh Syafiq Rahim, Aidil Zafuan...

Alamak di separuh masa kedua pulak Taiwan berjaya menjaringkan 1 gol menjadikan 2-1.. Tapi yang pasti Malaysia berjaya akhirnya.... Alhamdulillah.. Tahniah buat Pasukan Harimau Malaya kita yang berjaya pada malam ini di tempat sendiri.. Apa pun IEB harap koram dapat kekalkan prestasi permainan koram pada 3 Julai nanti di Taiwan untuk melayakkan mereka menentang Singapura pula pada 23 dan 28 Julai ini....

Go, GO, Go, Go Pasukan Malaysia.. Kami sentiasa menyokong koram.... Jom layan forum ni http://www.harimaumalaya.com/forum/

7 comments:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

tahniah buat harimau malaya... :)

^^nu[dd]yra^^ said...

sayer jerit goalllllllllllllllllllllll gak td.....tak sabar nk tgk next match...

cucu umie said...

memang best sgt...kehekh walopon bnyk peluang nak gol tadi..xpeah malaysia tetap akan perform nty..

CikHaniBhulat said...

Malaysia boleh =]

mr.curly said...

wa tgk kt layar beso kt zoo..harimau2 kt sne pn besorak..m'sia boleee!!!..aummmmm

a r i l said...

i love malaysia!

Citarasa Rinduan said...

tahniah..
tumpang gembira dgn prestasi skuad harimau malaya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...