Yang Join Aku Nie!

Thursday, April 21, 2011

Terharu KJee Follow dan Komen


 
Comel kan  KJee..... Suka lakonan beliau yang bersifat keibuan...

Wahhh terharu sangat bile KJee sudi singgan belog IEB nie.... IEB ingat dulu IEB suker tengok drama lakonan KJee masa kecik-kecik dulu..... Sekarang dah jarang nampak KJee belakon... KJee nie sebenarnyer kawan baik pada blogger masakan yang fopular tu, saper lagi kalau bukan CMG blogger Tiffin Biru atau lebih dikenali Dapur Tanpa Sempadan... IEB suker masuk belog masakan nie. Dalam belog Kjee pun banyak juga resipi masakan nie koram. Tak caya koram pi terjah amek ilmu masakan dai beliau....
Terima Kasih KJee sudi singgah belog IEB yer...... Semoga hubungan persahabatan alam maya kita berkekalan hendaknyer...

P/S : Nak Panggil Kjee Mama Jee bole tak??

18 comments:

mizzkechique said...

wow!!! hehehe

Pakcoh said...

terhari ke terharu? hahaha

YanaMIB said...

baru nk berkenalan dgn KJee ni =)

Farah Shamsudin said...

aww! bestnya,,

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

wah.. kawan ngan artis tu... jeles... hehe :)

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

wow.. congrats sis

ain.alias said...

kena singgah jugk ni.. :)

Qaseh dalia adelia said...

wahhhh ..a'ah lah dah lama tak tengok dia berlakon ..

Isteri Encek Bard said...

Qaseh, kan dik

Zura said...

dia pun ada blog jugak erk..

cemomoi said...

tulung kempen kat dia suh mai kat kita plak

mr.curly said...

wahhh..kak jee ni bespren mo abah den ni..

::nuRuLaDHar:: said...

wah...kelasssss gitu...

~ngee

Khuzrin Kamarudin said...

Lakonan beliau memang mantap...

nuriz said...

lama tak tgk kak jee ni berlakon..teringat filem lama2 dulu

apik pehe said...

kak jee?macam penah dengar

fizah said...

auwww....jelessss...nak kenalan juga la..huuhu

relevan said...

Dia ni bukan ke Wartawan dulu dulu?..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...