Yang Join Aku Nie!

Thursday, April 14, 2011

Facebook Di Tutup (Berita Gempar 14.04.2011)

Owh apakah kenapa jadi macam nie.... Akaun FB sudah ditutup sepenuhnya ker??? Sapa tahu sila bagi jawapan segera. Kenapakan jadi macam ini?? Dahn beberaapa kali IEB refresh, bukak biasa pun tak boleh juga... Koram punya FB okeh ker??
Klik untuk tumbesaran

12 comments:

beloghakimy said...

facebook nyer server problem kejap tu... nanti okey balik kowt... :)

storyfromme said...

saya punye FB ok je.ade problem kot tu.nanti ok la.

Waniszsyazwani said...

wani pun macam tu jugak tadi . bukak balik semula dah ok :))

Dilla Nur said...

siannn...sabo je laa...ngee... :)

nur hafiza rahsid said...

fb jaja okey aje kak.hee~

Isteri Encek Bard said...

sekarang dah okeh balik dah

Zura said...

okey je..:)

lizawati said...

dulu pun fb saya pernah jadi macam tuh..riso jugak la...takut hilang frend

DaK CoMoT said...

ngeee......fb IEB main aci nyorok je tuh...hehe

bdk johor said...

kalau x boleh jgk..kasi bako jer fb tuh!! hahaha

... said...

saya punya ok memanjang kak ieb~~

=)

Adamson said...

4 am tadi rase nk on fb, then xmoleh bukak pule.. hajat nk luah perasaan dlm inbox "bini" tapi tak boleh pule.. so sent email jela.. hehehe..

p/s: fb oi jgn kalut lame2, kesian..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...