Yang Join Aku Nie!

Thursday, April 14, 2011

Giveaway Ujang9897

1) Dah letak Header yang Macho kat atas nu (header jer okeh, orangnyer tak langsung)
2) Ish, gambo den tak yoh lah (Muka dah kertu)
3) Ermmm Kutuk belog ujang yer belog Gay kesukaan ramai ni, tak der mender nak kutuk dah, hebat belaka, entry sempoi dan berunsur hiburan, sesapa rasa sedih jengah belog dier
4) Tag 2 orang Puan Bee dan Kak Mimi

Dah Lama dah folow Ujang

Nak Join klik SINIE

3 comments:

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

waah..ujang ada buat ga =P

gudluck kaak!

Ujang9897 said...

wah akak ku join..hehe

gd luck

solo molo said...

singgah dari blog abang ujang...
abang katanye...
hahaha...
good luck ya !~


http://solomolo.blogspot.com/2011/04/giveaway-ujang9897.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...