Yang Join Aku Nie!

Tuesday, December 21, 2010

Tron Legacy 2010


Ahaaa... lam tadik aku tengok wayang bersama Cik Abg. Manisku menonton cerita Tron Legacy 2010, setelah sekian lama bercuti dari tengok wayang.... Bukan aper takder masa nak tengok, setelah ketinggalan beberapa cerita best sebelum nie (Harry Potter And The Deathly Hallows: Part 1 dan Rapunzel)...

Cam biasa aku mesti ajak Abg. Manis taengok awal2 punyer... So kitaorang pun beli tiket online dan waktu tayangan kul 8.10 malam.... Kitaorang gi awal sebab nak buat jahat.... Tapi takder lah jahat maner pun kitaorang nie.. Kitaorang cume gi beli Prosperity Burger kat Macdonalds... Jahat ker tu koram??? Tak kan... Lagik satu aku klu tengok wayang nie memang suker bawak beg besar.... Hahahah, misi menipu.. Sesudah beli Prosperity Burger tu, aku pun masukkan ia di dalam beg besar aku tu... Amacam jahat ker?? Maner ader jahat, nakal jer.. Hihihi....

Maner tak aku wat cam tu koram, makanan yang derang jual kat GSC tu bukan sedap sangat pun, pastu bapak lah mahal.. Tu yang aku ngan Abg. Manis wat inisiatif bijak tu... KOram yang lain jangan tiru aksi merbahaya ni tau... Ti kantui IAm yang dipersalahkan.. Huhuhuhu....

Owh, tak masuk lagi sal cerita Tron nie... Senarnyer aku raser cam tak best jer tegok cerita nie.. Cam boring jer... Ader ker manusia leh masuk lam grid jadik sistem... Cam tak lojik jer.. Yerlah Omputeh nie kan banyak sangat idea.. sampai cerita cam tu pun leh dier buat... Tapi moto dier aku suker.. memang canggih.. Biler aku terasa boring aku pun automatik terasa mengantuk.. So untuk 45 minit terakhir aku pun memulakan sesi buat taik mata kau lam panggung, sib tak keluar ngences(keluar air lir basi) atau berdengkur, kantoi kang aku tidor... Aku pun tidor sampai abis cerita... Jadika aku tak tau kesudahan cerita nie.. Hihihihi....

5 comments:

Unknown said...

haha.

Mimie said...

bijak la IAM ni bab makan dalam wayang..xgelap ker makan dlm wayang tu kak?

chittysarah said...

da tgk tron..
ye memang sedikit boring..
sebab cite die cam slow la..
adei=.='

lallaa~~

Isteri Encek Bard said...

tapi yang best lam tron ader n8 kegemaran ku.. huhuh

erleena said...

cerite tron smat!! :DD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...