Yang Join Aku Nie!

Wednesday, December 8, 2010

Ader Hatu Dalam Selimut....


Sumber achik goggle

Warghhhh.. menyeramkan jer kan koram klu menghadapi situasi cam nie... Koram cayer tak aku mengalami peristiwa cam tu... Peristiwa nie terjadi maser hari Isnin malam selasa, kat umah aku hokeh..... Mana tak kene kacau, sampai umah pun dah kul 1 pagi maser tu. Disebabkan keleihan kaki pun tak sempat basuh, terus jer tido.... Maser tu Abang Manis kat luar lagik tgh baca komik online dier... So, sebab aku dah letih sesangat aku terus jer tido...

Lebih kurang lam kul 2 pagi maser tgh lena dibuai mimpi... tetiba aku raser cam ader benda masuk lak selimut aku... Aku hengat abang manis nak bergurau tetngah pagik nie.. Giler haper nak bergurau camtu kan... pastu tetiba jer aku raser selimut aku membesar semacam jer... Nie dah rasa len macam dah.. Tetiba aku raser sesak nafas sebab kene tindih ngan makhluk tu.. Berat giler... sampai aku tak bleh nak mengucap... Aper yang aku bleh sebut ALLAH je.. Tu pun cam tersekat lam kerongkong, susah nak keluar.. Lama gak aku bertarung ngan makhluk tu nak lepas.... Tapi teramat lah payahnyer koram... Selepas lebih 5 kali aku sebut ALLAH, Alhamdulillah aku bleh lepas darik cengkaman makhluk yang menindih aku tu...

Pas aku tersedar, terus aku panggil Abg. Manis masuk bilik... Aku ceritakan lah aper yang aku alami tu... Abg. Manis ader dengar aku menjerit lam dua kali sebut ALLAH, dier ingat aku ngigau tetengah pagi tu, tapi bukan rupernyer.... Terus Abg. Manis masuk tido temankan aku...

Pastu esoknyer aku raser cam tak sedap badan jer... Badan raser lemah sesangat... Mungkin hilang semangat kot.. Alhamdulillah lah koram tak der aper2 yang berlaku....

10 comments:

Marlina Roslee said...

Mar pun dulu slalu kene mcm nie....

Hidup Ini Adalah Kenyataan said...

SERAM MAR.. NASIB SUE TAK ANGKAT SELIMUT TU

apek poyo said...

lain mcm jo rupo antu dlm simut tu..ekekeekekek

cik miera said...

iskk..takut lak..huhu

☆aDihAys☆ said...

tu la..Deehays penah la 2,3 kali kene tindih..
ade skali tu..1 mlm kne smpai 2 x..pastu nk tdo pn tkut..

Fiqah Alias said...

uisshh..takotnyer..kwn2 fiqah slalu kne mende nie...tp alhamdulillah fiqah x penah kena ag..na'uzubillah..sbb kwn2 fiqah kata mmg susah nk lepas laaa...nk jerit pon x mau...

Hidup Ini Adalah Kenyataan said...

tu lah.. yang buat tak tahan tu, kiter tak bleh nak bernafas...

Fiqas said...

selalu gak kena cam ni dulu2...tak boleh bernafas...sesak rasa...nak kuar suara cam tersekat je kat kerongkong...

Shira Shafrida said...

kena doa byk2, kak..mudah2an takde pape..

jemputlah baca entri baru, ia ttg kecantikan wanita..Kecantikan Luar Biasa yang Tiruan, Akhirnya Menjerat Diri.. Ingin Salahkan Siapa?? di shirashafrida.blogspot.com

Mimie said...

lorr.ingatkan hantu ape tadi.kena tindih ker kak?sakit eyh?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...