Yang Join Aku Nie!

Tuesday, December 14, 2010

Lelaki @ Perempuan Idaman??

Okeh aku nak wat entry pasal lelaki atau perempuan idaman hati.... Camner menjadi pilihan dan idaman hati koram??

Aku... ku mesti lah lelaki idaman, takkan perempuan idaman lak kan.. tak logiks gitu... Aku bukan les okeh.... Bagi lelaki ciri2 perempuan idaman koram cam ner lak??? Alah yang lelaki mesti suker yang cantik yer tak??, mesti suker yang seksi, mesti suker yang manja dan yang penting koram mesti nak carik girl yang mempunyai sikap keibuan kan... Klu tak camner nak didik anak koram esok kan.... Koram mesti suka gurl yang cam Rabecca Nur Islam, Rozita Che Wan, Lisa Surihani dan Nora Danish kan??? BEtul tak??? Klu koram dapat yang camni mesti koram sumpah klu tak carik lain... Tapi klu ader yang cam bidadari datang pan korang, takkan koram tengok jer... Hihihihi

Okeh bagi gurl lak camner lak ciri-ciri lelaki idaman koram, kurus, ker?, tinggi ker, yang paling penting handsome ker? dan yang teramat penting sekali beriman ker??? Of cozz lah kan.... Ader gak gurl yang suker leleki chubby, comel katernyer.. Iyer ker koram?? Bak kata pepatah tepuk dada tanya selera... Atau koram memang suker yang camkat bawah nie???




Aku nak cirita plk pasal jejaka idaman aku... Eh aku dah kawin pun ader jejaka idaman ker??? Tak marah ker Abg. Manis klu dier baca n3 nie.. Of coz lah tak marah.. hihihihi... Lelaki idaman aku, klu dolu2 aku nak yang tinggi. tak putih sangat (kira hitam manis lah), badan alah2 tough (sesekit jer, tak mo yang ketul2 besar tu tu.. takut lak), seorang yang penyanyang, tak berpura-pura, nak yang ader lesung pipit (nie yang paling aku nak, sebab aku nak anak aku sok ader lesung pipit gak... hihi, buleh lak cam tu) dan pakai cermin mata.... Demand banyak lak aku nie.... dan last skali Pakai cermin mata...

Akhirnya kesemua ciri2 tu ader kat abang manis... Maser memula aku nampak Abang Manis, aku dah mula jatuh hati, sebab banyak ciri2 lelaki idaman aku ader kat dier, cumer maser memula kenal tu Abang Manis tak pakai cermin mata, biler dah lama kenal baru lah tau si Abang Manis nie rabun rupernyer.. So aper lagik aku suh lah Abng Manis wat cermin mata.. So lengkapkan kesemua ciri2 lelaki idaman lam diri Abg Manis yang aku suker.... Mungkin Jodoh gaknyer... Alhamdulillah aku dipertemukan dengan Abng Manis... Raser bahagia sesangat.... Aku bersyukur sesangat sebab aku raser aper yang aku nak DIA tunaikan....
Tadaaa, nilah lelaki idaman aku koram, maser nie kire Abg Manis baru pakai spek mata... I Loike sesanagt....

Sebenarnyer aku tak kesah pun koram dapat lelaki camner pun, janji dier ikhlas ngan aku... Nie cuma apaer yang penah terbit lam lubuk hati aku dulu... Aku bukan jenis demand sangat sebenaynyer, sebab aku ni pun bukan semporna sangat nak meminta yang terlalu sempurna... Tapi Alhamdulillah aku dipertemukan dengan aper yang terbit lam hati aku.. Tu bersyukur sesangat tu....

10 comments:

Faarihin said...

semoga berbahagia.. hingga akhir hayat... (^__^)

Rozuan Ismail said...

saya nak pasangan saya tuh sempurna di mata saya..x sempurna di mata orang lain tak pe..nak letak byk syarat sebab kita sendiri pon tak layak nk bg syarat dkt org lain

Hidup Ini Adalah Kenyataan said...

faarihin thansk yer Amin....
rozuan betul tu... Saya hanya menyatakan hasrat dalam hati, tapi klu tak dapat camtu pun tak per... Dah dapat Alhamdulillah

Pinung is VizarD said...

aku..aku..aku pla..heheh
aku nak pasangan aku tu sayang aku, family aku, yg penting sayang agama Islam ni heheh
cantik?? cukuplah mata aku sentiasa tenang dan sedap saja bila memandang wajahnya hehehe

Lady Fine said...

smge berbhgia slaloo:)

orang muo said...

yg penting perasaan kasih sayang sentiasa menebal d dlm sanubari...rupa & tubuh tidak kekal...mcm org muo yg dah tua bangka ni ttpi istri ttp sayang selalu he he

Hidup Ini Adalah Kenyataan said...

pinung, okeh lah tu...
lady, thank yer Amin
orang muo betu l tu... mudah2 mudahan jodoh kalian berkekalan ekakhir hayat

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

semOga bahagia keakhir hayat. aminnn...

p/s: kina dtg...jOm tgk si adam kenet amek gambO! kecik² dah pandai amek gambO taw..

.::: Princess MOMOY :::. said...

Nice entry dear. hehe...
tak kisah tapi momoy preffer BF yang gelap dan badan besar...
yang encem / stylo / bergaya hanya untuk momoy cuci mata sahaja

JOM Vote Momoy yer No. 382 - pilihan 10
Much thx
Undi No. 382 sekarang yer!!

ARJUNA.Inc said...

hehe...t sy wt entry gadis idaman lak..hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...