Yang Join Aku Nie!

Wednesday, December 15, 2010

Ada Aper Dengan Bulan Disember???

Bagi aku bulan disember adalah bulan yang penuh dengan kesibukan koram.... Aper pendapat koram??? Yerlah banyak aktiviti di bulan Disember ni, klu koram perasan lah kan....

Iyalah kan bulan disember nie kan bulan cuti sekolah bagi yang besekolah... So mestilah banyak aktiviti di Bulan Disember nie.. Diantaranyer....

Di awal bulan 12 jer mesti nie berlaku kat Malaysia... Banjir... Nie semua ketentuan NYA... kita kene menghadapi dengan tabah dan Sabar dengan ujian diberikan...





Mesti koram dapat banyak undangan majlis perkahwinan kan... kater orang bulan 12 nie bulan mengawan... betul tak??





Pastu musim budak-budah yang cukup umor untuk berkhatan...








Dan tak lain tak bukan mesti Penganut Kristian nak sambut Kristmas...










Dan yang last nie paling aku suker... HIhihi, Sale nak tutup akaun... I Loike koram... Diskaun 50%, 70%, 9%....

6 comments:

Pinung is VizarD said...

hahah bulan 12..
penutup tahun masihi..hahah
mcm2 ada..

Jejaka Terhangat said...

bulan disember 2004 dulu tsunami melanda Malaysia..

Isteri Encek Bard said...

betul tu... banyak peristiwa suka dan suka bulan 12 nie...

Ujang9897 said...

paling best sale..hee

Azian Elias said...

Yang last tu pun akak suka..

Mrs Nurul said...

aku paling ingat Tsunami sebab masa krismas dulu aku la org plaing last tau yang tsunami Happen..aku tdo kat umah cam ape je...2-3 hari baru tauu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...