Yang Join Aku Nie!

Wednesday, December 22, 2010

Dah Nak Coti Lagik...

Huhuhuhu, sedih baca tajuk n3 di atas... Cet, macam aper jer... Okeh kengkawan budiman, cantek, manis, hensem, tampan, kacak sekalian, seperti biasa bulan nie bulan yang amat sibuk IAM... Bulan 12 kan... Untok pengatahuan koram, IAM bukan bersunat hokey... IAM dah lamer bersunat maser kekecik dolu, tak raser pun.... IAM pun bukan lah pergi membeli belah kat SOGO, yang tak penah kosong ngan orang tu.. tak koser koram... Tapi IAM sibuk menulun ayahnda boda mertua IAM di Majlis perkahwinan adek ipar IAM yang no. 2... Bukan perkahwinan Abg. Manis kali ke-2 hokay, tapi hanyerlah adek Abg. Manis yang no. 2 tu... Nak kene wrestling ke hape Abg. Manis, klu berani dier carik yang ke-2... Hihiiihih...

So, seperti biaser lah kan.... koram jangan sesegan lah ke blog buruk IAM... baca aper2 yang patut... IAM pun tak sempat gi nak hupdate pasal rombongan kami ke Terengganu.. Mungkin balik bercoti nie IAM akan hupdate sekali pasal Majlis Resepsi kek Jolobu, Nogori Sombilan yo... Sabo, yo....

4 comments:

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

Salam perkenalan, tuan rumah tengah sibuk ruper nyer. BSB singgah kejap kat sini.

mama qistina said...

selamat bercuti ye... semoga balik nanti ada cerita terbaru kat entry ....

feyus said...

Coti jgn tak coti.:)
Transparent skrin laptop.Canggih gila!

❤ C!K MAZ's❤ said...

wah bestnya dapat cuti panjang tu...hepi holiday...tp jgn lupa dtg kerja balik ye...hehe..
selamat berkenalan..nti jgn lupa follow sy ye...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...