Yang Join Aku Nie!

Thursday, December 2, 2010

Bye... Bye... En. T Yang Banyak Jasa

Sob.. Sob... Sob... Sedih harini aku berpisah terus ngan En. T yang banyak jasa nie... Banyak sangat ker jasa beliau?? Hihiih.. Bolehlah... Maser memula aku masuk sini aku dah nampak dah kaki dier tempang, tapi aku tak pedulik pun... Lam hati masih buleh harap lagik En. T nie.... Bior lah dulu kan.. Aku masih tetap bebankan beliau jugak... Mende berat2 aku bebankan dier.. Kesian dier... Alah dah memang dier dilahirkan untuk buat tugas tu, tempang, ker cacat ker buat keje lah gak kan... Takkan nak suh dier jawap tepon lak kan.. Cam tak sesuei jer koram, nak suh En. T nie... So bior lah dier buat keje hakiki dier walaupun kakinyer dah tempang....

Hari nie En. T dah pergi buat selama-lamanyer meniggalkan aku.. Sebenarnyer aku yang sisihkan dier darik hidup aku... Yer lah, kan dier tempang, pastu plak semalam dier terus rebah jatuh kebumi.. terus aku nyahkan dari meja aku.. Buat menyemak jer nak simpan-simpan beliau nie...

Dan aku dah ader pengganti yang baru, beliau sungguh lah machonyer... Kaler grey lagik, I suke grey2 nie... Hihihihihi..... Koram nak tengok ker penggati En T nie....
_
___
____
_____
______
_______
________
__________
___________
____________
______________
_________________
___________________
____________________
______________________
_________________________
___________________________
_____________________________


Semasa En. T pergi buat selama-lamanya.... Serabut jer aku tengok...

MAsih didalam kotak lagi beliau...

Baru aku buat pemasangan.

Tara... dah siap dipsang dan diportkan di tempat En. T yang lama, dan dah siap diletak beban lagik... Hiihihihihii.

Kenangan hanya tingal kenangan, kini di situ tempat En T... Bye... Bye En. T... Jasamu Ku Kenang...

5 comments:

~ yus ~ said...

Larr ingatkan saperlah En T tu tadi..:D

Hidup Ini Adalah Kenyataan said...

Yus.. hihihi EN. TRay hokeh.. hihih

Solihin Zubir said...

ceh.. tray rupanya.. hahhaa..

Hidup Ini Adalah Kenyataan said...

solihin akhak masih ader hati perut key... hihihi

pujanggaseni said...

haha.... almost2 nangis td... cit, mende lain ghupenyer....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...