Yang Join Aku Nie!

Wednesday, December 29, 2010

Aku dan Akak Aku Dato' Siti Nurhaliza...

Terkejut ker tengok tajuk di tas?? Cemburu? Jeles?? (Eh cemburu ngan jeles kan samer).. Raser nak maki?? Sesajer aku kemaskini email aku yang dah hampir penuh muatannyer.. Tetiba ternampak jap email dari sorang kawan aku ni.. Dier Anto gambar aku ngan akhak Aku... Koram cayer ker akhak aku Siti Nurhaliza??.. Hahahah, mesti koram nak sumpah seranah kan... Carut lah aku tak kesah.. Janji aku tak tipu koram... Klu koram tak cayer, koram leh tengok bawah nie...
*
**
***
****
*****
*******
*********
***********
*************
Haaa.. cayer tak aku ngan akhak aku?? tengok kat belakang aku tu ader Abg. Tomok ngan tepon oren beliau lagik.. Jangan jeles yer... Sesajaer nak bagik koram panas jerk..

8 comments:

zazaw said...

pehh
untungg laa dapat bergambar dgn siti

KINA said...

HAHAHA ahkak awak yeah.. kem salam yer..hehe

Isteri Encek Bard said...

kina... hahha.. tul akak tak cayer ker?? tengok tahi lalat kiter samer tau

Afuan Shah said...

style!!

Lady Fine said...

wah jelesnyerrrrrrrrrrrrrrrrrr

Admin said...

kat mana ni?

Efa Nur said...

jeles nye..bila laa efa pulak dapat begambar dgn ct nie..huhu

~Kirin Selama Perak~ said...

tak jeles pon...
*tipu*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...