Yang Join Aku Nie!

Wednesday, December 15, 2010

Bercuti Lagik...

Okeh peminat-peminat sekalian (ceh pasan betul cam ader peminat)... Aku akan becuti lagi beberapa hari ni... untuk pulang ke Jolobu, Nogori Sombilan Yo... Lopeh tu Den akan ke Ganu Kito lak, bersamo-samo rombongan Cik Kiah untuk majlis perkahwinan adek iparku... So aku akak bercuti lam 2, 3 hari nie dari singgah blog koram, ngutuk blog koram(ader ke?), komen entri koram, klik iklan koram... huhuhu sedih jerk...

Tapi koram jangan lah sesagan singgah kat sini yer... Takper aku tak kesah.. KOram nak, carut ker, nak kutuk ker, nak bebel ker dsbgnyer.... Silakan, pintu rumah Blog Isteri Abg. Manis sentiasa terbuka untuk koram..... Jangan sesegan tau.... mintak tolong koram tengokkan paper yang patut yer, Almaklumlah, aku maner ader Cik Lappy nak hupdate selalu... Menulis lam air mata berlinag nie.. Huhuhuh

Doakan perjalanan kami selamt yer koram... Destinasi kami, 15.12.2010 Aku dan Abg. Manis bertolak pulang ke tanah air Jolobu, N9.... Dan 17.12.2010 kami akak bergerak bersama rombongan Cik Maymon (Mak Mertua Den Nie) ke Dungun, Terengganu....

Dan lagik satu jangan luper tinggalkan link koram kat atas tu yep.... Ti sekembalinyer IAM kedunia blog, akan ku terjah ke blog koram.... Hihihihi

8 comments:

Unknown said...

hati2 dalam perjalanan nanti k

forever love said...

takce care ye..

Isteri Encek Bard said...

thanks semua

Tulip said...

have fun...=D

eita said...

semoga selamat dalam perjalanan...
dungun kat mana?
saya pun orang dungun jugak....
jngan lupa singgah kat umah ye...hehehe

eita said...

lupa plok..meh ambik award kat blog eita

Anati Soki said...

have fun!!!

Unknown said...

hatihati.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...