Yang Join Aku Nie!

Thursday, December 30, 2010

Projek 2011 IAM (untuk pembaca 18 tahun ke atas)

Hahhaaha.... Belum masuk 2011 lagik aku dah ader misi yang nak aku selesaikan... Koram mesti hengat misi buat anak kan?? yerlah dah kawin mesti lah kan.. Eh, itu sudah semestinyer koram.. Aku akan berusaha ke arah itu bersama Abg. Manis... Koram doakan yer... Aku pun tak sabor sesangat nak ader baby nie....

Okeh misi aki 2011 nie aku nie jayakan projek yang baru aku mulekan baru2 nie... Harap2 menjadik lah yer.. 

Tadaaa.... ni lah projek aku.....
*
**
***
*****
*******
********
*************
****************
****************************
***************************************
******************************************


Dari Kanan, pokok kari, yang kechik pokok lada dan besar sket pokok kucai...

7 comments:

Rozuan Ismail said...

perlu la 18sx tajuk tuh..haha..tanamlah byk2,nanti wan dtg mintak..hehe

hamzah ian said...

haha.. tajuk..

Encik MamaT said...

fuhh.. gambar tu maksudnya bercucuk tanam kan.. semoga mendatangkan hasil ... hehe

new entry
Azam untuk berubah... apa tunggu lagi...??!!

sukahaha said...

projek taman pokok rupenye haha..

jemput sini yer
blog Serbaguna
blog Matdin

suri solehah said...

salam..rajinnya..

cwwm said...

huhuhuhu....wow!!!

imanmom said...

tingginya umah..semangat mesti adakan!!
muga berhasil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...