Yang Join Aku Nie!

Monday, December 13, 2010

Aku dan RXZ


Ehsan Achik Goggle...

RXZ??? penah ker koram bawak moto nie??... Mesti lah penahkan.. ader ker aku tanyer soalan nie... hihihi...

Tapi.... koram yang rendang-rendang buah cam aku nie penah ker bawah moto ni pakai baju kurung?? Seksa giler... Uish aku penah bawak motor nie... Cop.. Aku bukan minah rempit hikeh... Setakat tau bawak moto lelaju jer. hihihihi... Pasan...

Okeh aku nak cerita pengalaman aku bawak moto RXZ nie... Maser aku bawak moto ni aku maser tu lam Tingkatan 2, koram bayangkan lah ketinggian aku maser tu, camner... Renndang tak berbuah jer koram.... Sampai ker nak bawak moto ni.. Adeh.. Aku belasah jep koram sebab maser tu aku dah lambat nak pi Sekolah Agama belah petang, (kat Johor ader sekolah Agama belah petang)sebab ayah aku pi mana tah tak balik2 nak anto aku pi sekolah, yang len pun tak der nak anto aku... Nak jalan kaki, jauh giler... maner sempat koram nak sampai sekolah agama tu... Dah lah maser tu aku tak pandai bawak motor ader klas nie... Aku nekad aku belasah jer...

Masa memula bawak memang payah giler, bayangkan aku pakai baju kurung maser tu.. Kain ketat lak tu, so aper lagi terselak lah kain aku bukan tahap betis, tapi tahap peha... Adeh malu giler maser tu... Seb baik lah tak ramai sangat orang ader maser tu... So tak ramai lah nampak.. Harap2 orang yang penah nampak aku tak kenal aku lah erk, arap2 derang tak tau aku yang bawak moto tu... Huhuhu... Lantak lah , janji aku sampai sekolah.. Hihihi...

Sampai sekolah jer semua dah masuk kelas, so aku terlambat gak.... Disebabkan malu besar aku tak paking moto tu kat lam sekolah, aku paking kat jauh dari sekolah sket.. Kene jalan sikit lah jugak.. tak perlah janji aku masih nampak bumbung sekolah, lega hati nie... HIhihihi

Bile dah tua nie kan, sumpah aku tak mo bawak lagik moto tu.... Serik takut kene gelak jer... Mesti orang cakap kaki tergantung2 ader hati nak bawak motor besat tu.. HAhahhah... Tapi... aku msih ader hati lagik nak bawak Scrambler... Hahahah... mengong aku nie.. sampai ker kaki aku nak jejak tanah?? Adeh... memang tak sedor diri aku nie....

23 comments:

~ yus ~ said...

Tak pernah bawak RXZ tapi selalu bonceng kat belakang...dulu2 masa dating..hihii

ondeonde said...

hahhaa..mmg brutal..

~ PIJA ~ said...

mmg terel awak nih..:)

Hidup Ini Adalah Kenyataan said...

yus... adeh bonceng sakit pinggang kene tonggek
onde... terpaksa.. huhu
pija, belasah jer nie..

Ujang9897 said...

wow..minah rempit..hee

Hidup Ini Adalah Kenyataan said...

ujang.. bukan minah rempit ler.. mokcik rempit jer.. hahhah

CaDLyNN said...

dah lame tak bawak moto~ lesen pon sudah innalillah...huhu

Hidup Ini Adalah Kenyataan said...

lynn...bawak motor senag cilok dari jame...

Nismo BluebirD said...

http://dolphinpenguin.blogspot.com/2010/12/undi-syplzzz361-all-bestt.html

plz rakan2...tolong undi sy sebagai bloggers terbaru 2010...plzz....anda semua rakan 2 sy...sy nak capai impian sy..plz....

hasnizam said...

waa..bwak RXZ..tabik!!!..Tabik..ehhehe

Nismo BluebirD said...

tq tuan blog^^all de best^^

AngahSayang2314 said...

singgah sini jap 4llow uuu jom kita tukae2 link

zulkbo said...

salam..
hebat juga mak cik kita
ni ye..la la la..huhu

Ogy said...

wahh cayalah..leh bawak rxz....heheeh

Hidup Ini Adalah Kenyataan said...

HAHAHH MAKCIK NI SEMPOI JERK.. TAPI TAK MO BAWAK DAH... TAK LARAT TERGANTUNG KAKI.. ORANG RENDANG KAN.. HIHIHIHI ;P

Cikbelog said...

teringin nak naek motor ni. sampai skang tak naek2..ekeke

Marlina Roslee said...

hahahah..
mar pun owg nye pendek gak....
tp slalu gak bwk motor2 cam nie pkai bj kurung...
tp mar wt slambe je...

Hidup Ini Adalah Kenyataan said...

mar.. kekedang tu malu gak mar...

honeyvsbee said...

haha pernah gak bawak dulu2 tp tak lepas jauh2 pun dah jatuh...

el said...

giler kentang leh bw moto rxz ngan baju kurung...cayalah

Hidup Ini Adalah Kenyataan said...

honey... takut ker??
el... terpakse maser tu...

Yan said...

takut naik moto..

~Kirin Selama Perak~ said...

perghhh !!!
ni mau layan corner cecah lutut.
wakakaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...