Yang Join Aku Nie!

Friday, December 10, 2010

Buat Scroll Pada Widget

okeh oleh kerana ader permintaan dari koram, aku nak tunjukkan cara camner nak but Scrool pada Mistery Linky Winget koram... Aku buat nie pun sebab hasil pertolongan Adek Qilah yang comel dan baik hati nie... Macih bebanyak yer Adek Qilah... Klu dah bleh buat koram mesti gi jengah blog dier tau, Alah koram klik jer kat nama Adek Qilah nie, terus koran akan ke blog comel dier tu....


Buat cam blog Adek Qilah yang cumel nie...

Okeh olah kerana aku tak leh nak copy paste dan post kat dalam blog aku, aku terpaksa buat lam bentuk gambar.... So koram mungkin kene salin balik kod nie yer.....



Koram buat cam bisa key.. gi kat Design - Add Gadget - HTML/JavaScript Add - Masukkan Kod Diatas beserta kod Mistery Linky Winget koram - Save...

Kalau koram tak bleh buat, roger2 aku key...

Tujuan buat scroll nie takmo bagi muka blog koram dipenuhi oleh Link kenkawan, biler dah buat scroll leh jimatkan ruang, yer taak???

5 comments:

Najwa Anuar ™ said...

huhu..
wa dh try. tapi x jadi lah :(
cube tgk kt sini http://suitheart20.blogspot.com/

Najwa Anuar ™ said...

yay! yay! dh dapat dah.
semalam tengah loading kot tu yg x jadi
ni dh jadi dh. terima kasih :)

Unknown said...

hehe..da jdk..thanx ya~..penin sbb suda bnyak2 link...

.:QiLaH:. said...

hehehe..thankz a lot ye kak promote belog qilah..
terharu (^_^)

SHA said...

tenkiu tuan tanah..jasamu ku kenang...ahaks..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...