Yang Join Aku Nie!

Monday, May 30, 2011

Minggu Yang Sibuk....

IEB bebetul sibuk lah koram minggu lepas, seminggu belog IEB terbiar tanpa pangawasan, juga tanpa IEB menjeguk koram semua... Tak caya, koram tengok bawah... Terima kasih yer pada yang menjeguk IEB selalu tu.. Maaf lah sebab IEB tak dapat melaungkan masa untuk ke arah blog.
Seperti biasa sesi pembersihan yang tak selesai-selesai lagi sampai sekarang, tension dah mengadap menatang nie, tak pernah abis, rasa nak amik minyak petrol ngan macis api, bakar jer sonang cito...<----Kang terbako plak opis, tak pepasal masuk Harian Metro muka depan, adeh
 Menyiapkan Hantaran Perkahwinan kawan opis IEB, tuk anak buah dier katanyer...
 Hari Jualan PUSPANITA, opis IEB... IEB menjadi tukang promosi gerai BFF IEB....

12 comments:

Eza said...

dah abih 5S?..hehehehe...

Farah Shamsudin said...

benar2 sibuk ni,,

s.y.a.r.q said...

IEB pandai buat hantaran eh??? kreatif :)

meaw said...

pehhhh IEB ! sebok betul ni,kekeke

Isteri Encek Bard said...

huhuhuh, adeh, minggu lepas sampi blackout rasa...'SYARQ yup minat sangat

alinac lover said...

salam kenal :)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

perghhhh... berseleraknye... tu ofice or store ofice ek :)

bdk johor said...

kita bako jer. kita bako..kita bakoooooo..!! hahaha

ariana's said...

Kreatif orangnya rupanya ye..ada kursus menggubah hantaran kat mana-mana ke atau semulajadi..:)

Isteri Encek Bard said...

ariana - idea datang sendiri jer... tengok buku sikit-sikit, pastu buat terus

risa said...

sibuk tu sibuk jugak ye sayammm
jaga kesihatan ye:)

Qaseh dalia adelia said...

muahaha nampak kebizian melanda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...