Yang Join Aku Nie!

Thursday, May 5, 2011

Al-Fatihah

Ya, Allah berguguran air mata IEB bila kawan baik IEB masa sekolah chat mesej di Facebook, memberitahu anak beliau telah kembali kerahmatullah sebulan yang lalu... IEB sangat terkilan sebab langsung IEB tak tahu berita nie.... Rasa sangat sebak bila mendengar pemergian Nor Umairah Maisara Abdul Faizal... IEB mengucapkan takzah buat Eita dan Suami.... Al-Fatihah buat Umairah.. Umairah diberitahu meninggal disebabkan tersedak susu dirumah pengasuh.... Eita, aku harap ko banyakkan bersabar dengan dugaan yang diterima.. Ini adalah ujian yang diberi untuk menguji kekuatan hamba NYA..... Banyakkan berdoa dan redha dengan Pemergian Umaira.... Sangat sedih.... Ya Allah kuatkan lah mereka untuk menghadapi ujian dari Mu ini Ya Allah...

29 comments:

Eza Ridzwan said...

innalillah...dah sampai ajal si comel nie...semoga keluarga arwah tabah...al-fatihah..

forever love said...

innalillah..

takpela.. Allah lebih sayang kan baby tue..

terjadi lagi kes cmni.. hurm..

mizzkechique said...

Innalillah... Allah lebih menyayangi si kecik.. semoga dia aman di sana...

Zura said...

takziah tuk keluarga arwah..

Mrs.Yie said...

semoga mereka berdua tabah..kehilangan cahayamata bukanlah sesuatu yg mudah utk di tempuhi

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

assalamualaikum
takziah buat keluarga tersebut.moga mereka tabah hadapi dugaan ini.Al Fatihah

fyna said...

al-fatihah...
takziah kt kuarge kwn akak..
adoooii..
ciannye...
nih yg takot nak antar anak kat pengasuh nih..

Piasara said...

"Inna lillah...Alfatihah,ucapan takziah utk keluarga umairah...
Allah lebih sayangkan dia nampaknya.Yg ada ank2 kecik tu harap ambil iktibar,byk sgt kes mcm ni...jgn biar ank2 anda minum susu dari botol tu sambil baring...
tunggulah ank anda menyusu sampai habis sblm anda buat kerja2 lain...serius,cucu sedara akk pun meninggal sbb tersedak susu akibat di biar minum susu sendirian dalam buaian...."

Cik Tqah said...

innalillah... takziah..

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

alfatihah.. semogah roh arwah ditempatkan dalam golongan orang2 yang beriman

sheila said...

al-fatihah

insyaallah kehilangan harini ada balasannya kat akhirat nanti utk kwan IEB

Abang Long said...

Innalillah...Salam takziah utk keluarganya

MyraRahim said...

AL-fatihah. semoga rohnya dicucuri rahmat Allah. setiap yang hidup pasti akan mati. yang hidup berbanyaklah beribadat kepada Allah.

pearl jade said...

innalillah...salam takziah dr pearl jade
saya doakn,anak kwn baik IEB akan membantu ibu bapanya utk msk ke dlm syurga

Cik Yana said...

Al-Fatihah. Takziah untuk kawan sis IEB.

~@mOi ~~ said...

innallilah... ya allah... za tak dpt bayangkan mcm maner perasaan kwn ieb tu.. tabahkan la hatinya ya allah.. sedeyy nya... :(:(

Corat-coret said...

Alfatihah...akak comel nye umairah nie...

Encik Peluang said...

byk kali dah kes meinggal kat umah pengasuh ni....adeh...Al-Fatihah

AbgferOz said...

allah lgi menyayangi baby tuh..
al-fatihah...

Ellen said...

Takziah untuk kawan sis tu..kes ni pernah masuk paper kan sis...sedih o membacanya.

kakngah said...

Al-fatihah
semoga kwn ieb tabah yer..

zuwaidah said...

al fatihah dari kak zu sekeluarga. moga teman tabah dan reda dengan pemergian anak kesayangannya itu

Zaff Zafrina said...

nak nangis! uuuwwwaaa!!! :'(

lalink7 said...

simpatinyee...comel baby tuee..alahai..smoga parents dia kuat mghadapi ujian Allah..

Eika Arysha said...

innalillah....
al fatihah kepada si comel umairah...semoga parents tabah dlm menghadapi dugaan nie....mgkin ada hikmah disebaliknye....

mr.curly said...

al-fatihah..moge famili arwah tabah hadapi sume dugaan

LindaRahim said...

Al-fatihah buat Umairah...semoga keluarganya tabah dan bersabar dlm menghadapi dugaan ini...

mamawana said...

Assalam,

Al Fatihah, terbayang si comel Umairah ketawa riang menunggu di syurga.

CNK said...

dah byk kes cenggini kan?
Al-fatihah. cutenya bb umairah nih... Inshallah ini adalah anak yang akan menyambut ibubapanya di syurga. amin. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...