Yang Join Aku Nie!

Wednesday, May 4, 2011

Genap 3 Tahun

Hari ini 04.05.2011, genap 3 tahun saya berkhidmat di dalam Kerajaan.. Masih segar di ingatan kami bacth FAMA 04.05.2008 dikumpulkan bersama-sama di Parcel C, Putrajaya... Masa tu ramai sangat sanak saudara kawan-kawan menghantar, dah macam nak hantar anak gi belajar luar negeri pun ado masa tu.. Padahal nak hantar pi Kursus Asas Pembantu Tadbir di FAMA jer... Hihihihi... Masa tu memasing saling tidak mengenali.... Terima Kasih buat mak ayah dan adik beradik IEB yang sudi menghantar IEB.....

Kami menaiki Bas dari JPA untuk ke Inst. Latihan FAMA Port Dickson, Negeri Sembilan... Di sini lah kami menenali satu sama lain dan dengan latihan asas diberi, kami menjadi seakan satu keluarga... Terasa amat sedih disaat kami dipisahkan di akhir Kursus, kerana selepas ini masing-masing akan ditempatkan ditempat kerja yang baru dan akan terpisah satu sama lain, sama ada rakan sebilik juga sekumpulan.... Rindu sangat saat-saat itu kengkawan..... Kami dipertemukan sekali lagi di Kursus Biro Tatanegara, juga Kursus Asas walaupun tak semua yang kami temui, tapi kenangan 3 tahun lalu cukup memberi kesan dalam hati IEB.....

Disaat ini juga lah IEB bertemu jodoh IEB dengan En. Bard Suami tercinta..... Wah terasa baru jer kenangan itu... hari ini cap jari dah kering, tak beerti boleh buat sesuka hati yer koram... Rindu kengkawan bacth FAMA sekalian....































14 comments:

bersama kak Es said...

waahh..bertemu jodoh kat situ eh..

santimental value gitu..
Moga jodoh berkekalan :)

cik pulau said...

ooo.. macam tu kisah pertemuan nya yer..hehehe..
^^,

RaraPuing said...

nak keje gov jugak boleh hehe

kakchik@ella said...

wahhhhh .. byk kenangan dgn FAMA ye, termasuklah bertemu jodoh dgn dia. hihi

hawiz said...

bestnyerr..............

lalink7 said...

wahh...kenangan lalu memang semuanya maniss..kan?

Cik Tqah said...

owh..murahnye rezeki keje gomen kan..cerah masa depan..hehe

aizamia3 said...

bila baca ni.. teringat kenangan masa mula2 kerja kat gomen dulu.. alhamdulillah masih kekal hingga sekarang di gomen..

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

waah...detik2 perkenalan dengan suami..sure kenangan xleh lupa ni kak =P

Izamir Ridzwan said...

ecece tmpt bertemu jodoh... mesti akan teringat smpi bila2

risa said...

alololo so shuwettt...mengimbau kenangan lama seronok kan...lagi2 kalau cerita dengan pasangan kite..mesti tergelak2 punya..
dik nonn...bawah2 gambo letak le note..akak nak tau jugak korang buat ape tuh

Isteri Encek Bard said...

hihihihi...

Encik MamaT said...

wah... semoga berbahagia hingga ke syurga :)

MyraRahim said...

semoga bahagia.

:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...