Yang Join Aku Nie!

Tuesday, May 31, 2011

Harum Manis Perlis Mali

Wah seminggu, dua nie IEB asyik bawak balik Mangga Harum Manis Perlis Mali jer ke rumah... Hari-hari dessert Harum Manis.... Alhamdulillah rezeki... Pejabat yang berkaitan dengan Jabatan IEB di Pelis, selalu gak hantar ke Opis IEB... Buahnya besar dab berbau harum, isinya perghhhhh koning keemasan dan manis.... Katanya kat Pelis tengah musim buah nie... Boleh katakan tiap-tiap tahun gak IEB dapat merasa Mangga Harum Manis Perlis Mali nie walaupun jauh dari sana....
Yang nie belum di kopek kulitnyer, ti IEB upload plak gambar isinyer...

15 comments:

risa said...

hamboi mak aihhhhhhhhhhhhhhhhh
sodap giler!!!!
akak tengah tunggu pelam umah akak masak neh...nanti2 akak tayang eh
ekekeke

Isteri Encek Bard said...

kak risa, wahhh umah akak ado pelam eh... sedap

Eza said...

apa lagi..sila laa mengepos ke jiran blok depan nie..miahahaha..

Piasara said...

"kalau dah nama nya rezeki kan..alhamdulillah..."

ariana's said...

Sedap nya, baru semalam tengok kat tv rencana pasai harum manis ni dah di ekspot ke Jepun..teringin nak rasa..

Azroy Kassim said...

Buah-buahan patut jd pembuka selera bkn dessert. Baru perut tu lebih sihat. :D

lalink7 said...

hahahaha..yer..mmg sy kalau musim harum manis mesti balik dan pagi harum manis, tghari harum manis, mlm pun harum manis..pendek kata sehari makan harum manis xjemu..hehehe..

ujung minggu nie balik perlis pulak..kalau makan dengan pulut lagi best niee..heehhe

LUTFI SYAFIQ said...

sedao... mmg sesedap dan seharum namanya. hehehe

Fakhrul said...

eh..mangga ni mmg mahal kat Malaysia..sbb isi dia agk sedap..n mnis..

mizzkechique said...

sedapnya....

Isteri Encek Bard said...

husna, sedapnyer makan ngan pulut santan

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

waduh terliurrrr tengok huhu

Adinda Amy Sensei said...

best

Qaseh dalia adelia said...

sedapnye .. buah mangga ngeee

mynameismy said...

tgh musim kan!!

hrtu kakak ipar dr sane bawak jugak
tp dpt merasa sikit je sbb balik lmbat...T_T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...