Yang Join Aku Nie!

Monday, November 29, 2010

So@lan2 HOt D@ri KEngkawan LaM@

Kalau koram belum kawen biser mesti kawan yang lama tak jumper mesti tanyer koram soalan cam nie kan??



"Eh, nyah lama tak jumpa ko, dah kawin ker skang?" Klu koram jawab belum lagik la, "Ala ye ker, dah ader boyprend ker, ker dah betunang?" klu koram jawab dah ader boypren mesti kengkawan koram tanyer balik kan "Eh boyprend ko orang maner, keje mana, biler nak kawin?"jarang sekali nak tanyer kabar dulu kan, terus tanyer soalan cepumas tu....

Klu kengkawan koram jumper koram jenjalan ngan suami, tunang @ boyprend mesti derang tanyer..



"Eh nyah biler kawen, tak jemput pun aku", biler koram jawab belum nie tunang aku nie, mesti derang akan tanyer lak "Biler nak kawen nie, ti nak kawen jangan luper jemput tau" tapi biler dah jemput plak tak datang pun, ader keje lah, duk jauh lah.. Biaser terjadi dah nie.. hihihi..

Klu kengkawan koram jumper korang ngan suami koram lak...

"Eh dah kawin ker, biler tak jemput pun" biler koram jawab yer jer, automatik mesti kengkawan koram tanyer biler nak bertiga nie? Biasa dah soalan cam nie.. KOram plak mesti jawab, Insya Allah ti ader rezeki, ader lah tu..

KLu kengkawan koram jumpa korang ngan suami ngan sorang anak koram mesti derang akan tanyer...



"Eh, bru sorang ker anak, biler nak tambah cawangan lagik nie?", koram mesti akan Jawab Insya Allah, pasni besar sket....

Klu kengkawan koram jumper koram, biler anak koram dah besor sket lak...

"Eh, anak ko, nie sekolah dah dajah beraper, tingkatan baper dah?" mesti ader soalan nie kan ibu, ayah sekalian....

Klu jumper koram, mase dah berumur sket, dan amser tu dah jalan bedua balik nggan laki kroam...



"Eh, anak ko belaja maner skang, dah keje mana skang?

Cumer takder soalan untuk koram biler kengkawan melawat koram, maser koram dah takder di dunia lagi... derang beralih arah plak tanyer kat anak sedara mara koram kan...



Soalan2 cepumas nie memng dah sebati ngan kehidupan kiter..... So tak yah lah melenting biler koram kene tanyer soalan2 cam nie.... Tak cayer koram tanyer diri koram, penah tak koram tanyer kat kengkawan koram soalan-soalan cam nie.... MEsti pernah kan....

10 comments:

Fiqah Alias said...

btol3...stuju2...fiqah pn slalu jugak kne tnye soklan tu...(^_^)

Hidup Ini Adalah Kenyataan said...

fiqah dikategori maner?? hihihi

Fiqah Alias said...

fiqah kt kategori yg first tu jer...student ag..(^_^)

Hidup Ini Adalah Kenyataan said...

hihihi.... ok lah tu fikah...

Dayang said...

woaahhh... x lama lagi saya akan kena tye cam tu lah... saya dah sedia dgn jawapan2 dah kak.. ehehe

Hidup Ini Adalah Kenyataan said...

dayang nak soalan yang maner.. akak nak tanyer nie.. hihihi

CaDLyNN said...

err..tak larat nk jawab soalan2 cepu emas, perak dan juge gangsa ni...huaaaaa

elnino moona said...

biasa kena tnya solan yg petama..
kahkahkah!~.. biasala kan..

Hidup Ini Adalah Kenyataan said...

SKNAG NI SELALU KENE TANYER BILER NAK ADER ORANG KE-3, SABOR EH, TI KLU ADER YANG KE-3 AKAN KU BUAT PRES.. HIHIH ORANG KE-3 (BABY TAU)

izahdaut said...

suez..tu tambah cawangan tu bahaya tu..tambah cawangan maksudnya tambah bini sorang lagi..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...