Yang Join Aku Nie!

Friday, November 12, 2010

K@Mi dan PiN< cOLour.....

Nari nie aku nak cerita pasal bekas housemate aku...... kitaorang nie betiga then tetiga kami nie dah pun berkeluarga....... Kami dipertemukan maser muler masuk keje di sektor kerajaan.. Nak mencelah sket... aku jumper encek suami tercenta pun maser memuler masuk keje gak..... Cinta pandang pertama.. hehehehhe... kire kitaorang nie stu batch ler.... okeh nak masuk citer kami lak..

Kitaorang betiga nie memang obses dek kaler pink nie tau.... bleh kater kan rumah kitaorang maser tu memang dipenuhi ngan aksesori kaler pink.... Kaler remaja gitu........ Aper 2 barang pun kami nak cari kaler pink.... Klu nampak kaler pink mesti kitaorang akan cam nie.....


Eh bukan lah... camnie lah..... Argghhhhh kaler pink.........
suker sesangat...... Sampai lah kitaorang naek pelamin.. korang cayer tak kitaorang pa
kai baju lebih kuranjer nampaknyer.... semua kaler pink tau..... tak cayer.. korang tengok kat bawah nie.... timer kasih to Aen yang cute sebab edit gambo kitaorang nie.....



Ha.... betul tak korang... dedekat samer jer baju kitaorang kan tapi paper pun aku paling senior tawen nie.......

1 comment:

Anonymous said...

hihihi i loiikee pink~~sy adalah salah seorg kawan anda tuuu!!hihihi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...