Yang Join Aku Nie!

Sunday, November 14, 2010

Eh.. Norman KRU Lah.....

Cayer tak koram.... aku jumper ngan N. KRU nie..... cayer lah wei... sunggu... tak cayer korang tanyer Abang Manis kue.....

Hari nie aku ngan Abang Manis pi tengok wayang citer SKYLINE..... boleh lah... best gak citer dier.... tapi takder ending citer dier... memula tengok tak paham sgt lah.. lelamer bru nak paham aku.. besalah lambat pickup kan.. hihihihihih.....


Tiket.... kitaorang booking online jer koram.. alah ader kemudahan so gunerkan kemudahan sedia ader... so tak yah nak beratur pepanjang... koram leh jala
n terus jer kat karpet merah tu.. kelas gitu.... raser cam VVIP gitu.... Cam artis ader gak raser.... alah macam diorang nak pi anugerah tu... tapi derang paki bju glamer.. aku.. ermmm.. baju pi motong jer.... hihihihi.....

Psss " alah lam tadi aku beratu panjang gak sebenar.... memula ingat nak tengok semalam.. Abang Manis duk booking asyik tak leh masuk jer.... rupernyer orang ramai nak tengok wayang... aku sesampai pun barisan dah panjang dah... sampai kat kauter beli tiket.. dah penuh dah.. sedih kan.. so kitaorang buat keputusan nak tengok harinie jer..."

untuk pengatahuan koram kan... maser nak check in ticket tu hari nie.. tak lah aku nie raser VVIP sagt pun.. sebab ader gak 2, 3 orang yang beratur depan aku, maser tu kami dah lambat.. ader lak sekeluarga do beli tiket lamer bebenor kat reservation ticket kaunter tu.... aku agaklah derang nie mesti duk gaduh nak pilih seat nie.. lantak lah kan.. nasib lah kauter sebelah tu berbesar hati nak bukak kauter reservation... so dapat lah kami check in ngan selamatnyer...

Eh belum masuk lagi tau koram tajuk diatas....... maser tengah beratur nak check in ticket tu.... selang 2, 3 orang belakang kami tu aku ternampaklah si Encek Norman KRU nie..... haaaa.... kan dah masuk dah... uishhhh.. jauh gak derang tengok wayang nie.... Biaser jer orang yer Norman KRU nie.. Aku senyum sikit jer lah kat dier kan... sebab kat sebelah dier ader Isteri dier.... Eh, isteri dier tak kesah kot.. tapi malas lah nak lelebih lak.. kang orang kater aku jakun lak jumper artis..... tapi dier nampak muda lah koram, isteri dier lawo dan seksi koram....... kepochi lah aku nie kan.... hihih.. so itulah ceritanyer.....
Lokasi : GSC Alamanda PUTRAJAYA
Gambar : Pinjaman Achik Google



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...