Yang Join Aku Nie!

Tuesday, November 16, 2010

Kalau Lembu Ada FB Sempena Aidil Adha Nie....

Atan Bin Abu Share Comment

Sedih aku weh, tak lamer lagi terpaksa aku tutup FB ni koram.... Selamat Tinggal FB, Selamat tinggal dunia, tak luper buat adinda ku Gayah Lemak....

Jenab Gebu : Kenapa Tan apesal ko nak tutup lak FB nie...

Atan : Yer lah Jen 17 November 2010 nie sampai dah ajal aku

Gayah Lemak : Alah sedihnyer terpakser aku berpisah dengan kekanda Atan..... (dalam hati hureyyyyy bleh lah aku tackle Ucop Rabun plak lepas nie)....

Atan : Owh adinda ku Gayah, kekanda terpaksa pergi buat selama-lamanya dari dunia fana nie, gayah ti kene tgu edah tau kalau nak kawin ngan si Ucop rabun yang kurus tu kedengking cam tak makan tu...

Ucop rabun : Aper tan, ko nak kene korban dah ker... tu lah ko saper suh makan bebanyak, kan dah gemuk, ko tengok cam aku nie kurus kering jer... Tuan tengok pun tak selera jer kan.... betul ker ko bagi aku ngorat si Gayah tu... Suker aku.. hurayyyy.. terima kasih Tan.. mintak2 tajam lah pisau tuan tu nanti yer, senang sikit urat ko putus....

Atan : Ermmm gitu lah nampaknyer koram...

Leman Tanduk sebelah : Ermmmm selamat berkorban sahabat ku....

Kambing Atuk : Alahai teman bergurau ku dah sampai ajal rupernyer....

Lela Ayam Kampung : bagus gak, lepas nie tak der lah ko melepas kat sarang aku nak mengeram tu.....

Badok Hitam : Owh senasib lah kiter Tan....

Atan : okelah koram.. selamat tingalll semua.......

Hihiiii cerita di atas adalah lawak semata, yang aku try reka sendirik.....

Paper pu aku nak ucapkan Salam Aidil Adha 1431 Hijrah, 17 November 2010 (Rabu)....

Rindu nak makan ketupat, sambal kacang, rendang ayam mak.... huhuhuh, tahun nie beraya bersama Encek suami di PUTRAJAYA jer koram.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...