Yang Join Aku Nie!

Monday, November 15, 2010

Kisah Dongeng Putera Katak...

sumber achik google key..

Teringat maser zaman kekecik dulu, alah maser dajah 3 ader cerita kat buku teks maser tu KDPK nie.... maser tu kan koram.. aku teringin sangat nak jadik puteri yang cium katak terus betukar jadik putera kacak tu..... Tapi skang ni biler tengok katak jer mesti aku dah lari seratus meter..... giler haper nak cium katak, tengok katak pun dah geli geleman koram... tengok badan dier lelembik tu... eiiiiii...... tak bleh belah kan klu teringat zaman kekecik dulu.....

Yang buat aku tak sabor nie nak tengok Slot Lagenda Putera Katak kat TV3 nagn TV9 nie..... Pelakun gurl tu Nora Danish koram....
achik google gak yang punyer...

Tengok tau 29 November 2010 nie, kul 04.30 petang kat TV3 dan kul 08.30 malam kat TV9... klu koram tak dapat tengok, leh tengok Online kat tonton Channels TV9 koram.... (koram tengok skang lak tau, sebab citer tu lom stast lagi... 29 November ti bru koram leh tengok)

4 comments:

Shaheila Alan said...

seb bek dah cuti, sempat nak tgk ni..yeah!!

Hidup Ini Adalah Kenyataan said...

shah.. jangan tak tengok tau... hihihi

nkara said...

cam best je...
blom tgk lg...

Hidup Ini Adalah Kenyataan said...

nkara lum stat lagi.. hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...