Yang Join Aku Nie!

Thursday, November 25, 2010

Abang Manis Ajak Jenjalan, Nak Ikot Ker Koram??

Okelah baru bepeluang nak hupdate blog koram... Arinie aku bizi sagt... Hehehheheh... Bukan bizi keje koram, tapi bizi ber Build A Lot, koram.. tapi tak lah aku Ber Build A Lot jer koram, sebenarnyer pepagi tadi aku kebizian melayas kertas-kertas katn opis nie.... Biaser lah koram 5s kan....

Masuk tajuk di atas, nie citer pasal lam tadi ler koram... Dah baper ari nie Abang Manis sibuk jer ngan PSP dier.... Sampai aku pun dier tak heran koram... Huhuhuhuhu, sedih jer koram... Elleh ngengader kan... Sebenarnyer aku tak kesah lah.. Aku bukan cik quen kontrol seperti yang koram sangkakan... HIhihihih....

Abang Manis hengat aku boring kot... terus dier tanyer aku.... "Muker Je, cam boring jer, kesian Je mesti boring kan, kiter tak pi jenjalan maner2" Senarnyer koram aku nie memang jenis suker terperap kat umah nie jer koram... "Je, klu nak pi memaner gitau lah, ti Pa bawak".... aku pun tak tau nak pi maner "Alah Pa, tak tau lah nak pi maner, Pa bawak jer lah nak pi maner pun jer ikot jer" lam hati aku klu dier ajak pi disko ker, dangdut ker... mampos aku tak ikot koram... hihihihi...

Pastu dier gitau idea cukop bernas koram, nak tau aper tak??? "Okeh, jom siap-siap"
lam hati aku, jadi gak nak pi jenjalan yer... "Jom kiter pi PASAR BORONG tengok ikan..." Amacam bernas tak idea abang Manis nie koram.... Ader ker nak pi pasar tengok ikan mati yang dah kejung tu.... Klu dier cakap nak pi beli ikan bleh gak aku terimer koram, nie nak tengok ikan.... Adeh sabor jer lah koram... so semalam sama seperti semalam kitaorang memerap lam umah jer koram....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...