Yang Join Aku Nie!

Monday, January 17, 2011

Mayat Pelajar Lelaki Dipercayai DiBunuh dan ditanam Dalam Kawasan Sekolah....

Adeh tengok sudutan berita pendek kat tv tadi... Orang sekarang bunuh orang cam bunuh kucen jer kan... Ngeri jer rasa... Dulu selalu baca kes bunuh kejam ni sellau ader kat luar negara jer... Skang Malaysia pun dah jadi tren jenayah terlampau nie.. Bunuh dan tanam..... Tak der perasaan ker derang ni bunuh membunuh sesama manusia nie... Kejam tul lah....

12 comments:

aZIEra itu aKu.... said...

dunia akhir zaman kan...mcm2 yg pelik 2 muncul yg x terpikir di akal...

McCat said...

kat mana kes tuh?

Fadzli Amir said...

ish..ish..ish....masyaAllah...macam2 skarang ni ....

Cikgu Tie said...

Cikgu Tie duk fikir ni....Macam manalah mayat budak tu begitu mudah ditanam di kawasan sekolah?

JR Shoppe said...

Banyak sangat cerita jenayah kat akhbar & TV, hingga ada pelancong takut nak ke Malaysia, sebab kata mereka ramai penjenayah berkeliaran di Malaysia. Betul ke? Nak kata tak betul, memang spt betul!!!

pikah said...

dushhh dunia skarang..

DiaUmaiNiNaz said...

woo takot la dgr citer mcm2 skarg ni..bunuh2 jer tiap hari...

shahsyaz said...

ish2..ish2...

ade gak kes gneh...

eh, nombor 080808 tuh melambangkan tarikh marrieage awk ker??

mOoN said...

kak,, ni yg kes budak curi motor 2 ea? yg kat swak x silap...

Isteri Yang Comel said...

moon ni kwy yang kar srwak tu..
shahsyaz 080808 tu melambangkan tarikh memula saya kapel ngan abg. manis

Dawa said...

jenayah skg makin hari makin tak masuk dek akal cara dilakukan jenayah tu. makin kejam seolah2 malaysia ni tak bertamadun

cheQmOomOo said...

ksian kn?skrg bunuh org mcm bunuh nyamuk je :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...