Yang Join Aku Nie!

Wednesday, January 5, 2011

Harga RON 97 naik 10 sen lagi

Wahhh harga minyak dah naik lagik...... Sesaper yang pakai RON97 tu banyakan besabar keh... Anggap nie semua dugaan... Dah naik jadik RM2.40 seliter... Patutlah semalam kat stesen minyak berpusu-pusu orang isik minyak... Kesian koram, kan... Aku pun tak leh nak tulun ape-ape...... Klu aku jadik PM baru lah aku bleh turunkan harga minyak tu.. Bakrup plak Malaysia nie kang... Tu pasallah aku tak jadik PM kan..... Adeh minyak asik nai jer nie, gaji biler lak nak naik kan??? Gaji tak cukup nak isik minyak nie... Camner nak gi keje ngan cepat klu tak nek kenderaan??? Alamatnyer kene naik public transport lah pas nie semua rakyat Malaysia... Waaaaaaaa.......

Jom kiter intai blog diorang lak... tengok aper yang best.. Klik jer kat pic kat bawah nie key koram...




5 comments:

Fiqas said...

naik je , turun nye tidak....:(

.::: Princess MOMOY :::. said...

hehe...pas dia umum asb naik
dia mesti laa naikkan minyak
nak cover semula
Sebab Mengapa HARIMAU MALAYA Tidak Boleh Ditukar Kepada HARIMAU MALAYSIA !!

mOOneyes said...

pakai beskal lbey baekk...huh!

Imz Jentayu said...

asyik naik je...pasni naik basikal dah la..hehe

SoutulMujahid said...

minyak wajib diberikan secara percuma drpd negara kpd rakyat. kita hanya perlu bayar kos perkhidmatan je spt kos teknologi, kos cari gali, dsb

1Malaysia: Duit Rakyat Didahulukan, Perut Menteri dan Kroni Diutamakan

boleh baca entri saya kat sini. jemput2 komen agar dapat memberikan kebangkitan kpd ummat

RAKYAT DIDAHULUKAN: Harga Minyak Naik Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...