Yang Join Aku Nie!

Tuesday, January 18, 2011

1st GA dari duniakuelken

IAM telah di tag oleh sorang adek manis nie DiaUmaiNiNaz join 1st GA dari duniakuelkan.  Okelah IAM join, koram pun kene join gak tau.. Rugi klu tak join... Untuk sebarang pertanyaan lanjut berkenaan GA nie koram bleh lak membuat pertanyaan ke SINI....

Okeh IAM mintak izin nak tag koram eh....

Pinky Momma
Logamaya

Jom Join koram.....

2 comments:

BRO_MONDAY said...

IAM : layan gak kalo juin GA ni...gud lak ye...('',)

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1. New Entry "~ DiNNeR JPA @ PICC ~"

DiaUmaiNiNaz said...

haha..adik manis tu Thanks IAM...isteri abgmu lagi manis ye kan!...gud luck Sis..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...