Yang Join Aku Nie!

Thursday, February 17, 2011

Lelaki Buaya VS Perempuan Perampas


Mood Pagi nie masih lagi okeh.. Hati masih lagi refresh.... Tapi baru dapat satu cerita pasal sumone yang IEB kenal, Kekasihnyer di rampas oleh Kawan Baik Sendiri atau BFF..... Kalau dulu IEB penah ceritakan kisah Perempuan Muka Pisang Perampas, klu koram tak penah baca sila clik kat SINIE.... Kes yang baru IEB dengar nie pun tapi berkaitan ngan perampas gak.... Tergamak dier merampas kekasih kawan baik sendiri.. Tak paham sungguh orang sekarang nie lah... Tak leh nak salahkan perempuan tu sepenuhnyer gak, sebab lelaki tu pun jenis buaya tembaga..... Pantang nampak gurl yang dahi licin nie, semua nak kebas.... Tu lah pepatah orang tua tepuk sebelah tangan takkan berbunyi kan.... Mungkin koram kata nie dah jodoh dan di tentukan.... Memang kiter tak leh nak tolak takdir nie koram.... Tapi tu, lah hakikat sekarang nie kisah perampas nie cam dah jadi satu trend... Tapi mintak dijauhkan lah dari berlaku pada IEB juga ahli keluarga IEB.. Amin Yarabbal A'alamin.......

Klu koram nak ikuti ngan lebih lanjut, koram bleh baca sendiri blog derang nie...

15 comments:

~ yus ~ said...

hmm, macam2 sekarang ni kan.

Moga kita dan keluarga kita di jauhkan dari terjadinya perkara seumpama ini, perampas atau di rampas...nauzubillah...

Cekodok said...

gua lelaki cekodok.. takde kaitan dengan entry ni kan.. hehe

HaNTwO said...

HUHUHUHU memang dah jadi perkara biasa zaman sekarang ni....

akmal said...

perampas sngt kejam..tp kalo laki tu tak layan tak kan jd nya.. :)

el said...

tu belum kawin lg IEB
ni kan yg dah kawin pun ada kes yg rampas2 ni..auzubillah simpang jauh2 lah kan huhuhu

Putri Malu said...

huh! bunuh je play2 tu..tgk gambar hiasan tu pun sy dah panaz.. adoih.. toink2..

Putri Malu said...

cekodok: rasanya ko memang xde kene mengena dengan ni..hahahaha

Isteri Yang Comel said...

kak yus.. moga di jauhkan yep
cekodok adakah anda spesis buaya :p
pokcik han tu lah tu cam trend plak
akmal memang kejam
el takut kan dengar
putri, sabo jangan panaz.. meh IEB siram ngan ais.. :P

fArAh!! said...

biasa la hidup..
mcm dah jadi perkara biasa zmn sekarang..
laki atau pompuan sama jew

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

awat la jd mcm tu...kesian kat kwn...
wahhhh...header dah berubah...

+akufobia+ said...

aa.takut nya.

si para para said...

betul tu kalau tepuk sebelah tangan memang tak bunyi,kalau tepuk kat dahi licin kompem berbunyi.hehe

n!cK said...

hmm..kkdg xphm ape yg diorg nk..

natalia sarah said...

sy prnah jd mangsa...kwan baik yg kte prcaye jd perampas...mntang2 wk2 2 bf ade dpan mate die n jauh dr sy...PERAMPAS!!I HATE U!!

gee ^_^ said...

gee ^_^
hurm memg lah . sdh sgt kan . membe kiter pon rampas org yang kter ske . sampai hati dye . tp membe kte da ade pakwe . but pg tgile2 an mamat y kte ske . sampai atie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...