Yang Join Aku Nie!

Saturday, February 26, 2011

Kak Limah Oiiii!!!!

Enjit-Enjit Semut

Enjit-enjit semut siapa sakit naik atas
Enjit-enjit semut siapa sakit naik atas
Enjit-enjit semut siapa sakit naik atas
Enjit-enjit semut siapa sakit naik atas
Teringat maser zaman kanak-kanak ribena dulu... Ala maser sekolah tadika KEMAS dulu, IEB suker nyanyi lagu nie... Kitaorang wat game maser tu... Game nie memerlukan 3-5 orang... Cubit atas tangan kawan, cubit sampai jadi tinggi, pastu goyang dari atas ke bawah, nyanyi lagu enjit-enjit semut sampai abis, pastu tangan yang paling bawah naik ke atas cubit tangan belah atas... Hihihihi kelako sangat maser tu.. pas main jer mesti ader yang begaduh nagis-nagis sebab ader yang cubit sakit sangat... Zaman bebudak kan... Koram penah tak men game nie maser zaman kekecik dulu....
Tapi klu skang nie Lagu nie pun glamer gam koram, sebab Kak Limah suker nyanyi lagu nie.. dok tepi tangga...

14 comments:

fadhdeela said...

hahaha tol2..dah dapat cite kak limah nie tp xtgk lg..

Meh singgah: 3 Hati 2 Dunia 1 Cinta!!!!

Rozuan Ismail said...

popular kau kak limah..sume blogger post pasal kau..kau x cantik x pe,ko tetap hot..

Isteri Yang Comel said...

wan kak limah memang glamer skang.. semua orng kejar kak limah, bukan kak limah kejar derang

s.y.a.r.q said...

kah kah kah.....kak limah ni rupenye org gile.igtkan hantu,...

adessss....

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

maklimah maklimah kenapa ko tak bersikat

el said...

x tgk lg cite ni..xde ms..huhuhu

F.A.R said...

glam habis kak limah skrg nie.
hahahaha.

Nasuha Salleh said...

nampaknye..lagu populr zmn muda2 dlu dpt jugak di turunkn pd gnerasi zmn skrg..=p ehe

Syazwani Jalal said...

Sama juge..

main cubit2.. naik turun naik turun ;)

bdk johor said...

ape susah husin.. kita bako jer umah kak limah. hehehe

kakchik@ella said...

dah tgk dah cite dia. biasa je pada kc, tak la best sgt pon. hihi ..

.::cintabungablogspot::. said...

hahah...adeh, tak ley blah antu kak limah nie oiii~~ :p



jom singgah, sharing is caring pd blogger :)


http://ikmalira87.blogspot.com/2011/02/vitamin-elak-encik-cinte-cik-bunge.html

Wen said...

hahahhahahha

fyna said...

hehehe...suke lagu tue...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...