Yang Join Aku Nie!

Friday, February 25, 2011

GelAGAT sI cOMEL

Okeh jom kiter tengok gelagat si comel yang berada kat umah mertua IEB di Jelebu, Negeri Sembilan....
 
 
 
 
 

8 comments:

~ diyana nordin ~ said...

comel.. kucing klu kte bela, die manje sgt.. klu yg terbiar tu asyk nk cari gaduh jer ngan kte.. hehe

Mutiara Bernilai said...

wahhh..suke kucing eh..

Mutiara ske anak2 kucing...suke tengok je, xbrani pegang..takut,,huhu

Cekodok said...

gua suka kucing tapi tak suke bela.. kucing jantan suka mengawan.. ngeee... habis kucing jiran dia rogol.. haaha


ieb.. kucing hitam tu.. nampak mata je... hehe

anamizu said...

wahh banyaknye!!!

Dhia Delisha said...

Ni semua kat umah mak mertua kak ke? banyaknye..

Rozuan Ismail said...

comel sungguh kucing ni..dah la aktif,,nak satu boleh?

Isteri Yang Comel said...

diyana, memang manja
mutiara cube rpegang kucen nie manja tau
cekodok, tu sebab lah derang tak kenal bapak derang
ana dulu lagi banyak, banyak dah mati
dhia, yup semua kat umah mertua
wan tgu ader yang beranak dlu.. :P

::nuRuLaDHar:: said...

cumil lah kucen tu!! geram! heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...