Yang Join Aku Nie!

Tuesday, February 8, 2011

Jutaan Terima Kasih Buat Semua......


Wah terkejut beruk IAM, nasib baik tak jadik beruk.... Baru beberapa bulan IAM berblog Follower IAM dah mencecah angka itue... Bukan Angka 4 nombor ekor okeh... Tapi Angka 888... Ternyata Angka 888 nie memang Angka kegemaran IAM sebab ader makna disebalik angka... 080808 adalah tarik IAM kapel ngan Abang Manis yang kini dah bergelar suami IAM... Jutaan terima kasih yang tak terhinggan buat koram yang rajin jenguk blog IAM yang tak seberapa nie, yang rajin komen kat blog IAM nie... Dan yang paling penting koram yang sudi berkawan ngan IAM...... Buat si pemilik no. bertuah nie 888 Adek Ninie terima kasih  yer.......

16 comments:

gaung said...

ayoooooooo ramainya .da 888 power lah..kami baru100 lebih..tahniah tahniah tahniah

kamu ditag kt sini 24+1 = aku

fadhdeela said...

bestnyer akak!!! tahniah2 :p

Meh singgah: Safee Sali Berhijrahhh!!

Sunah Mohammad said...

wa~ tahniah, tahniah!

Muhasabah jom!

Daniela said...

ramai =)

Isteri Yang Comel said...

gaun baru 888, lum seribu lagi
fadheela thanks
sunah thanks
daniela, tak ramai lagi tu...

FariehanIbrahim [LBC] said...

wahhh! thniah2! xlama lgi jdi 8888 plak. ^^,
hepi blogging IYC. XD

Umar Faruq said...

wah.. lawa giler number.. almost 1000 dah tu.. mantapkan lg.. :D

misza said...

nombor bertuah tu. tahniah. dah ramai follower.

cacing said...

walaweh!! teruja tgk follower macam tu punya nombor!!!

CahayaCintaIlahi said...

tahniah tahniah ..
no chantek tu huhu ;)

ghost writer said...

cantik lak nombor tuh,macam nombor jenama restoren cina jer..err,kelab Middlesborough pon dulu pakai no nih kat jersy dowank...congratz..

~ yus ~ said...

wah! ramai betul follower. Tahniah!

ejai_ej said...

aiseh.. hehehehhe.... congratz AIM... sejuk mata tengok no lawa cenggitu.. heheheheh

ain revival said...

best nya~
btw..congrate ek~hehe

ummiarissa said...

baru beberapa bulan followers dah ramai cenggitu...tengok setahun dua pulak...lagi ramai ni..tahniahlah..

Isteri Yang Comel said...

thanks semua..... Isnya Allah.. mari kiter semua menambah kenal-kenalan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...