Yang Join Aku Nie!

Monday, February 7, 2011

Alahai Pokok Lada

Assalamualaikum dan selamat pagi semua... IAM kembali setelah 6 hari menyepi tanpa blog... Rindu giler kat blog IAM nie... Rindu giler nak blogwalking kat blog koram.... Amacam koram sehat ker??? Cecuti raya cina kan panjang, so IAM amik kesempatan balik ke Kluang, tanah air tercenta.... Juga balik umah mertua di Jelebu.... 6 Ari IAM tinggallkan blog, juga rumah... Masa lam bercuti dah terbayang pokok2 lada kesaynagan IAM kat umah dah 6 ari tak minum, mesti balik dah mati.. Waaaaa.. Tapi Alhamdulillah walaupun 6 ari tak bersiram, pokok lada IAM masih lagi sehat dan gemuk.. Suker sesangat....

3 comments:

fadhdeela said...

baja baikk kot kak :D

Meh singgah: 070211 Happy Besdayy!!

Encik MamaT said...

mana gambaq.... takdak pun... :-w

apek poyo said...

skrg nak cr lado api susah,,,nak tnm pun susah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...