Yang Join Aku Nie!

Thursday, February 10, 2011

Alhamdulillah Pierre Andre Sudah Pulang Ke Malaysia

Sajer jer IAM wat gempak tajuk.... Alhamdulillah adek iparku si ayep telah selamat sampai ke Malaysia..... Beliau sampai ke Malaysia jam 06.30 pagi tadi.... IAM try lah cek website Kem. Luar Negeri. Tengok ader nama dier tersenarai, terus tipon mak metua IAM nak gitau, pe lagi mak metua IAM happy dna bersyukur sesangat... Terus kol si ayep nie, dier sajer jer tak mo gitau kitaorang sebab nak wat suprise katernyer.. Ayep, Ayep.. 
Yang tongah tu si Ayep, tengok muker dan gelagat ader iras sorang pelakon nie.. nak tau saper???
***
*****
********
**************
********************
**************************
*********************************
***************************************
*********************************************
***************************************************
Bukan David Teo hokeh, tapi si Pierre Andre tu ha.. tengok ader iras tak???


6 comments:

...mommy jue... said...

hehehe.. ye lah.. ada iras2... lepas nie boleh jadi mintang flem...(read :bintang filem)

nuruljannah sukhri said...

seryes piere andre...

FariehanIbrahim [LBC] said...

aah, ade iras2 Pierre lh! LOL!

sweetsal said...

salam..betul2 seiras pelakun piere andre, teringat masa dia kecik, rajin bermain dgn anak akak kt taman perumahaan..hehe

CTE said...

ingat betul2...mmg seiras...baru tgk dia ptg tadi kat tv...

PReDicToR said...

sy peminat david teo hehehe..pierre x minat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...