Yang Join Aku Nie!

Thursday, February 24, 2011

Nota Cinta Untuk Suami

♥♥♥Pa, Je akan sentiasa menyanyangi dan menyintai Pa setiap masa dan hingga Akhir hayat Je. Dan jika diizinkan NYA, je akan sentiasa menunggu Pa hingga Ke Akhirat Kelak.. Amin...♥♥♥

pepagie tulis nota nie ngan pen hijau atas sekeping kertas, dan selitkan kat wallet En. Bard.

13 comments:

Eyqasara said...

alamak...! nota ringkas tapi cukup menyentuh hati... :)
paling sweet selit kat wallet.. alololo.. chumelnyer..
nsib la eyqa tak kawen.. klu tak.. eyqa pun nak wat gtu jugak...hihii..

Cekodok said...

mak aih... seperti ada sesuatu yang terjadi..

apa2 pun sesekali buat begitu.. ahhhh.. bisa menangis hati ini.. ehh.. terlebih emo lak...

Qaseh dalia adelia said...

eceh jiwang nye sis..beznye dah kawen haha

el said...

amboiiiiiiiiii romantik tul korg dua...je tu means anje ke?

Isteri Yang Comel said...

eyqa dah lama nak buat, tapi baru hari nie terbuat
cekodok, saja nak melahirkan rasa cinta
qasih jiwang sket jer dik
el Je for Anje....

mizzapple said...

indahnya.
menyentuh hati. :)

Zura said...

romantiknye...:D

mahfudzah said...

waaa.romantik.like...:)

mr.curly said...

fuhh..lomantik!!..muahhh gande 23!!..hikhik

kakchik@ella said...

wah .. romantiknya awak. siap selit kat wallet tu. sure"blushing" muka en. somi jap gi eh. hihi ..

topimagine said...

wah .. so sweet.. xsabar nk kahwen la cm ni.. :)

asleenda said...

tak pernah buat camni..
tp penah set reminder HP asben..
tulis ayat2 macam ni..
hehehe..

bestkan sekali sekali 'kacau' dia..
:)

.::cintabungablogspot::. said...

follow anda, jom follow sy kembali :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...