Yang Join Aku Nie!

Monday, August 1, 2011

Happy Birthday Apis dan Yien (Minat Main Mata)

Assalamualaikum, Selamat Pagi dan Selamat menjalani ibadah Puasa buat seluruh umat islam, rakna-rakan blogger sekalian....
 Hari ini IEB nak ambil kesempatan mengucapkan Selamat Hari Lahir khas buat adik IEB yang No. Mohd Amirul Hafis bin Moh Ridzwan.... Apis kak ucapkan semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, mendapat keberkatan dunia dan akhirat dan bahagia bersama insan-insan yang disayangi... Apis ko nak hadiah ker??? Tak yah lah der.... hihihihihihihihihi

IEB juga mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Hari Lahir buat Yien yang syomel lagi cute.... Akak doakan, mudah-mudahan Yien dipanjangkan Usia, dimurahkan rezeki, mendapat keberkatan dunia dan akhirat dan bahagia bersama insan-insan yang disayangi dan cecepat sket nek pelamin bersama Mr. Right........

Amin Yarabbal A'alamin.....

13 comments:

ir yien 9897 said...

Terima kasih akk,
sangat terharu..
syg akak ketad2 :)

selamat menyambut bulan ramdhan akak :) muaxxzzz

mizzkechique said...

happy birthday utk mereka berdua..

YanaMIB said...

hepi besday ieb..eh! hihi~

klu dorg mtk adiah, ieb bg je adiah kasih syg..kehkehkeh =P

Ujang9897 said...

yien poyo

Farah Shamsudin said...

Happy Birthday untuk merekaa..
Salam Ramadhan IEB..

L said...

jalan2 sambil beri senyuman, nk bawak milo td tp xleh pose kaaan.. huhuhu selamat bepose! http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/selamat-berpuasa-ya.html#

Far8 budak baik said...

hepi besdayy kat dy org..
pung pung pung
(bunyi bunga api)
aahahahah =)
selamat berbuka nnti hihi

Amni said...

salam ramadhan kak... moga ramadhan kali ni lebih bermakna.. happy birthday untuk dorang... moga panjang umur, murah rezeki, bahagia dunia akhirat... amin...

ikatankasihku said...

happy birthday utk tuan punyer diri tu :)
selamat berpuasa

Alin Marlini said...

heppy befday both of u..smg panjang umur + murah rezeki :)

Rtp Farra Arisha said...

happy birthday to both of them :))

Sunah Sakura said...

hehehe...subuh pagi tadi wish gak kat yien.. :p

azila said...

blom tuan empunya badan jawab nak hadiah ker tak..IEB dah tlg jawabkan..hehehh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...