Yang Join Aku Nie!

Tuesday, August 16, 2011

Ajarlah Anak Takut Pada Allah by Zabid 9897

Tertarik IEB dengan komen seorang blogger ini iaitu Zabid 9897, abang kepada Ujang.... Terima kasih buat Zabid yang menyambung cerita di entry IEB mengenai Lawak Ramadhan Seorang Bapa dan Anak..... IEB ingin kongsikan bersama koram.....

Ujang : Boboy jgn main kat luar malam-malam ni. Nanti ada Hantu.

Boboy : Hantu tu apa ayah?

Ujang : Hantu tu amat menakutkan, dia ada taring ada tanduk.

Boboy : Eeeee... takutnya

P/S = ajarlah anak Takut pada ALLAH bukan pada hantu

Banyak lagi entry menarik diblog beliau... Banyak perkongsian ilmu untuk kita di blog beliau.... Jom terjah blog beliau... semoga setiap apa yang dikongsikan dijadikan iktibar buat kita... Terima kasih Zabid....

8 comments:

Qaseh dalia adelia said...

a.ah lah salu takutkan budak2 dengan hantu

zuwaidah said...

lagi satu selalu dengar parents bagi anak2 takutkan POLIS!!!! hish hish hish

Zabid9897 said...

kira merestuilah ni cerita EIB saya sambung tanpa kebenaran.... apa2 pun TQ.

laskar pelangi said...

betul tu.kena ajar anak2 takut Allah :)

ir yien 9897 said...

wah... keluarga 9897 IEB dah kenal,
nie kena wat jamuan besar2ran khas utk IEB huhuhu :)

Siti Suriani said...

haah lah kan. tul jugak tu.

Ujang9897 said...

generasi kita jgn terikut dah dgn ajaran org tua2 yg kurang betul..=)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

huhu.. selalu cakap.. wargghhh.. ada momok kt belakang tu.. bek cepat masuk rumah.. heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...