Yang Join Aku Nie!

Tuesday, September 6, 2011

Selamat Kembali Semula

Assalamualaikum dan selamat pagi semua...... Amacam masih mood raya lagi ker?? Op coz lah raya lom habis kan.... hujung minggu mesti penuh jemputan open house.... Amacam raya koram tahun ni meriah ker???? Hurmmmm hari nie IEB baru start bekerja dan kembali berblog setelah 2 minggu menyepi kebizian.... Rindu ker koram kat IEB nie???
Amacam raya koram tahun nie???? Tahun nie giliran IEB beraya dengan keluarga IEB di Kluang, Johor..... Kemeriahan turut dirasai kami seperti tahun lepas juga sungguhpun kesihatan mak mertua IEB sangat tidak mengizinkan.. Mudah-mudahan mak mertua IEB segera sembuh dari penyakit batu dalam pundi hempedu beliau.. Amin...... Tahun nie IEB beraya di 3 buah negeri.... Raya pertama sehingga ke-2 IEB dan suami beraya di Kluang, Johor, manakala raya ke-3 hingga Raya ke-4 kami beraya di rumah atuk IEB di Triang, Pahang dan raya ke-5 hingga ke-6 kami beraya di Jelebu, Negeri Sembilan.....Kemeriahan kami rasai apabila dapat berkumpul satu keluarga....

Terasa cam tuesday blues plak hari ni... malas jer nak buat kerja...... Mengantuk dan malas sedang mengusai diri disamping mood raya masih menebal......

Aduhai idea rasa cam kering plak nak menulis nie... tapi rinduuuu sangat nak menulis cam dulu..... Sadis sungguh.. ker idea menuilis nie masih beraya...... Waaaaaaaaaaaaaa.... Idea oh idea datang lah.....

9 comments:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

welcome back kak sue.. lama xnampak.. selamat hari raya maaf zahir batin ye :)

mizzkechique said...

huwaaaaaa...rindu sm akak.. wahh, bznya dia beraya..

psst kak, triang kt mana?? hr tu beraya sn gak, umah besan mak MK.. kt felda bukit kepayang..

Kancil 8349 said...

Selamat kembali ke alam maya....

YanaMIB said...

welkambek..hehe..update aa story raya.. =)

thn ni pn 1st time beraya smpi 4 negeri..perak, melaka, n9, selangor..pheww meriah sgt2 ^__^

Aku Ibu Muda said...

IEB raya kt jelebu belah mana tu? MIL wani orang sana... :)

Phat said...

selamat kembali..sesama la kita kembali bertugas..selamat hari raya

http://phatthegreat.blogspot.com/2011/09/raya-pertama-2011.html

CutieLiesa said...

selamat hari raya..mmg xder mood ..selain mood raya...

zuwaidah said...

sama la kita, baru keja hari nih

Wanita2u said...

Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...