Yang Join Aku Nie!

Thursday, December 15, 2011

Ayat Pendek : Tentang Dhia

" Kajian Menunjukkan Sebilangan Lelaki Merangkumi Kaum Bapa dan Suami Meminati Drama Tentang Dhia "

p/s : 

1. Serius terjumpa ramai kaum bapa yang update status di FB mengenai Tentang Dhia.
2.Serius siapa terperasan IEB tertypo kat tajuk entry ni.

6 comments:

fathiyyahISMAIL said...

ramai minat cerita Tentang Dhia ^^

||aLeaSaRa|| said...

hehehhe my hubby ngan anak2 pun semua suka TD jugak.anak yg kecil 4 tahun siap pandai nyanyi lagu tema TD hahahaha

Huda said...

kita baru je nengok citer tentang dhia ni..

Pen Biru said...

aa ah..betolla..kt fb sy pun yg byk sebut pasal citer ni majoritinya kawan lelaki..hasih..bekenan sungguh depa dgn Dhia ni

qasehraihan said...

tak folow pun citer ni..
lama xnmpk IEB..huhu

Pia said...

"best tentang dhia ni..tapi itulah...waktu nya tu mcm tak sesuai...nak tak nak kenalah tinggal sekejap utk menunaikan kewajipan dulu..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...