Yang Join Aku Nie!

Thursday, April 17, 2014

Tutorial Tudung Bawal YunaBella


Assalamualaikum...

Hahahhahahhaha, ramai plak yang tanya camner aku pakai tudung bawal gaya adik YunaBella tu, so dengan rasa rendah dirinya dan malu dirinya, gigih gak aku buat tutorial tu ngan K. Linz,  K. Linzz ni gak ada jual pelbagai, tudung, pelbagai shawl yang murah murah, cantik cantik dan berkualiti dan yang penting kita mampu milik, so kalau korang rasa nak dapatkan shawl murah dan cantik leh pe page FB beliau di bawah ni..


 

1. Alatan yang diperlukan, tudung bawal, 1 jarum peniti, 2 brooch kecil & 1 brooch besar.

2. Pakai tudung bawal seperti biasa, dan pastikan hujung tudung tersebut mestilah sama.



3. Mulakan lipatan lebih kurang 2cm ke atas.

4. Hasilkan lipatan lebih kurang dalam 7 lipatan ke atas.

5. Pin kan lipatan tadi degan brooch panjang.

6. Penitikan hujung tudung bawah dibelah belakang untuk menampakkan ia bulat.

7. Pin kan di belakang tudung di bawah leher untuk kemaskan bentuk tudung.

8. Kemaskan mengikut keselesaan..

Terima kasih...

copy paste from : FB Isteri Encek Bard

4 comments:

MAY said...

eh..IEB...dah lama tak update kan?????? hee..rasa lama tak nmpk..

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

pergh... ada bakat jadi model ni kak.. leh bawak kehadapan lagi bakat ni... hehe :)

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi wwwasianbet77com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...