Yang Join Aku Nie!

Sunday, April 6, 2014

HAPPY BIRTHDAY BLOG ISTERI ENCEK BARD


Eh. eh eh terajinnn plak hupdate blog yang dah lama bersawang tu kan.. tetiber rasa rindu sangattt kat Blog Isteri Encek Bard... Owhhhh rupanya hari ni genap 4 tahun aku berblog dan mempunyai blog, walaupun dalam 2 tahun ni aku malas hupdate, tapi aku tetap sayang blog tu.. sebab blog tu lah aku dapat ramai kawan yang baik baik dan comel cemel dan kat situ jugalah aku mula belajar menulis walapun entry aku banyak meraphu.... biler baca entry lelama tersnyum sendiri aku baca penulisan aku... hahhahaha.. 

Happy Birthday Blog Isteri Ebcek Bard.... Coretan pertama ku masa mula berblog korang leh tengok sini.. serius funny cam budak lepasan SPM menulis.. hahhahahhahahhah http://bintangkita080808.blogspot.com/2010/04/terdetik.html

copy paste from FB

6 comments:

ArELeEz said...

happy besday, blog isteri en. bard..! kekalkn ketegaran! he3..

sarah said...

hepi besday..rasanya ni la antara komenter pertama kat blog saya..

ereen hadi said...

Assalamualaikum...
Oh... ada blog eh... hehehe!
Banyaknyaaaaa followers.. :)) (Y)

Isteri Encek Bard said...

tq... Insya Allah mencuba menrajin

Isteri Encek Bard said...

tq sarah... hihi masa zaman kegemilangan berblog kot... skang ni penyakit m kronik sgt.. jadi blog hupdate

Isteri Encek Bard said...

ada doc... folower rmi tu sebab dulu mmg sgt aktif berblog.. hurmmmm skang ni maleh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...