Yang Join Aku Nie!

Friday, December 21, 2012

Ingin Mula Mengetuk Keyborad Semula

Dengan Lafaz Bismillahirahmannirahim.. Assalamulaikum WBT all my gojez reader.. still ada reader ker blok bersawang IEB nie??? Setelah hampir setahun IEB meninggalkan blog IEB ni sampai penuh sawang bagai lah, terasa ingin semula kembali aktif berblog... Ermm sedang mencari kekuatan dan kerajinan untuk menulis semula dan ingin berkongsi cerita suka dan duka hidup IEB di blog ini..

IEB pernah beritahu sebelum ini yang mana IEB tiada kekangan waktu untuk menulis disebabkan rutin IEB semasa mengandung dan disebabkan kekangan kerja harian.. kekadang teringin gak IEB nak berkongsi kegembiraan IEB di blog ini.. Insya Allah jika ada masa nanti IEB akan menulis pengalaman IEB semasa mengandung..

MEsti korang tertanya, tanya apa perkembangan terbaru IEB kan??? Syukur Alhamdulillah ke hadrat Illahi, denagn IzinNYA, IEB telah selamat pun melahirkan seorang bayi lelaki yang sangat comel.pada 31 Ogos 2012, pada hari Jummat jam 11.30 pagi yang lepas... Kini anak ibu Firas dah hampir 4 bulan usianya... Nanti jika berkesempatan juga IEB akan menulis saat saat manis melahirkan anak comel ini... kat atas ni IEB kongsikan sikit gambar anak IEB... Bersyukur sangat denagn kurniaan ini dan doa doa kami di makbulkan NYA dimana Penantian IEB dan Encek Bard selama hampir 3 tahun ingin memiliki anak tercapai... Alhamdulillah tahun ni kami menyambut ulang tahun perkahwinan kami yang ke-3 dan disambut ber-3 pada12.12.12...

Ok lah korang Insya Allah jika ada eksempatan waktu nanti IEB akan mula mengetuk keyboard ini semula.. banyak kenagan IEB bersama blog ini dan keangkawan yang IEB sayangi dalam blog ini...

13 comments:

Misz Pinkie Winkie said...

alhamdulillah..anak kita sebaya la..faliq lahir 24/8..neway tahniah yerk...angka yg sangat cantik..

Hayati Harun said...

selamat aktif kembali...pasti rutin kembali sibuk dgn adanya sikecil

Anonymous said...

On m'a dit d'aller ouvrir un compte de blog Wordpress pour faire des mini sites web (présence sur le web) et je suis désireux de savoir si vous avez de meilleures idées ou des idées plus simplement? Conseiller pour Wordpress serait super aussi!.

Anonymous said...

I κnοω this іf off topic but
I'm looking into starting my own weblog and was wondering what all is required to get setup? I'm assuming having
a blοg lіke yours woulԁ cost
a pretty pennу? Ӏ'm not very internet savvy so I'm not 100% certain. Any recommendations or advice would be greatly appreciated. Many thanks

Look at my web site :: bucket truck

tenku butang said...

Hai.. done singgah n follow d sini.. sudi2 lea follow mine back yea.. =) tQ.. senyum selalu.. =)

http://tengkubutang.blogspot.com/

http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

tyka said...

alaaalalll tomei tomei..
gerammmm

http://sitiatikah.com

adzairdawati makdara said...

Chomelllnya babyyyyyyyyyyyyyy

Anonymous said...

Hі, i belіeve that i nоticed you visitеd mу weblοg thus i cаme to гeturn thе ρrefer?
.I am attempting to tο fіnԁ issues to imprοvе my ѕite!
Ӏ guеss its adequate tο use
ѕome of уouг ideаs!!

Аlso vіѕit my homepage - How To Buy And Sell Cars For A Living

Anonymous said...

I ԁon't even know how I ended up here, but I thought this post was great. I do not know who you are but certainly you'гe goіng to a famous blogger
if you агe not alгeaԁy ;) Chееrs!


My web-site ... plano houses for rent

Alin Marlini said...

Makin debab

Anonymous said...

I am truly thankful to the holder of this website who has shared
this enormous post at here.

my blog post :: more info

Syafik Coklat said...

tinggal sebulan takpe , sy ni da beberapa bulan daaa. hahaha

obat maag kronis said...

comen nyeee !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...